Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در فضایی که دشمن تلاش می‌کند تا با تنگنای اقتصادی مردم را تحت‌فشار قرار دهد و سفره مردم را کوچک کنند، خداوند سبحان را شاکر هستیم که هنوز روحیه دینی و فرهنگ انسان‌دوستی و فطرت شکرگزاری استمرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: باوجوداینکه دشمن تلاش می‌کرد تا مشکل‌آفرینی کرده و سپس با سیاه نمایی معضلی برای نظام اسلامی فراهم کند، صبر و مقاومت و دستان مهربان مردم حتی با کمک‌های کوچک البته با دل‌های بزرگ، به جشن عاطفه امسال زیبایی بخشید.

وی تصریح کرد: درحالی‌که برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به اتمام رسیده، هنوز کمک‌های مردمی برای مساعدت به تحصیل دانش آموزان نیازمند ادامه دارد تا همه باهم فقر را با ارتقای تحصیلی آینده‌سازان جامعه پایان دهیم.

مؤمنی توضیح داد: دراین‌بین بسیجیان رازمیان 54 بسته لوازم‌التحریر کیف و نوشت‌افزار به ارزش چهار میلیون و 500 هزار تومان و بخشدار، رئیس آموزش‌وپرورش و اعضای شورای شهر رازمیان یک میلیون و 375 هزار تومان به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده‌اند.

وی افزود: یکی از خیران بخش رامند پوشاک و ملزومات آموزشی به ارزش چهار میلیون و 200 هزار تومان و یکی از زنبورداران 117 کیلوگرم عسل به ارزش هفت میلیون و 20 هزار تومان به دانش آموزان طارم اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در شهرستان البرز 441 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 74 میلیون و 200 هزار تومان از سوی خیران به دانش آموزان اهدا شده است که شامل 368 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 45 میلیون تومان از سوی واقفان و 73 بسته به ارزش 29 میلیون و 200 هزار تومان از سوی حامیان و خیران شهرستان بوده است.

وی گفت: کارکنان شرکت گاز استان هم 30 عدد کیف، 30 بسته لوازم‌التحریر و 30 دست پوشاک به ارزش چهار میلیون و 200 هزار تومان همچنین کارکنان اداره کل امور مالیاتی هم 15 عدد کیف، 15 بسته لوازم‌التحریر و 10 بسته پوشاک به ارزش پنج میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند.

مؤمنی خاطرنشان کرد: چند تن از خیران و نیکوکاران شهر قزوین هم 310 کیف، 350 بسته لوازم‌التحریر و 185 بسته پوشاک به ارزش 90 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند، البته 80 نفر از ایتام و فرزندان تحت حمایت طرح محسنین نیز توسط حامیان خود لوازم‌التحریر به ارزش 35 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد امام (ره) در نقاط مختلف استان و مراکز نیکوکاری آمادگی دارند تا کمک‌های مردمی را براساس نیت نیکوکاران دریافت و به دست نیازمندان واقعی برسانند همچنین کد #028*8877* از طریق تلفن همراه در دسترس عموم مردم برای دریافت کمک‌های نیکوکاران به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن کمیته امداد مشکل اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان افزود: امروز (۴ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این روز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهار محال بختیاری، اصفهان یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. پنجشنبه (۶ اردیبهشت)در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. 

وی افزود: جمعه و شنبه (۸ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت. سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود. 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، گاهی افزایش ابر ، با احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ( ۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه