Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:08:17 GMT

محمود عباس انتخاب رئیس جمهور جدید تونس را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۲۱۲

محمود عباس انتخاب رئیس جمهور جدید تونس را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب قیس سعید به عنوان رئیس جمهور تونس را تبریک گفت.

وی تاکید کرد: ما از این مسأله برای ابراز روابط برادرانه و تاریخی میان دو کشور استفاده می کنیم. فلسطین در کنار ملت تونس است؛ ملتی که از مسأله فلسطین در مراحل مختلف حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تاکید کرد: مطمئنیم که این روابط در دوره ریاست قیس سعید مستحکم تر خواهد شد.

قیس سعید پیشتر اعلام کرده بود که مسأله فلسطین در رأس اولویت های وی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4747055

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود عباس تونس فلسطین سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین روسیه رجب طیب اردوغان ایران فرانسه جنگ 2015 یمن اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف

پس از موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب بسته کمکی برای اوکراین به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا وعده داد که کمک‌های مالی و نظامی به کی‌یف را سریعا افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، قرار است این لایحه کمکی امروز – سه‌شنبه – جهت امضا روی میز رئیس‌جمهور ایالات متحده قرار بگیرد؛ بسته‌ای که ماه‌ها به دلیل مخالفت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا درگیر وضعیت بن‌بست شده بود.

طبق گزارش راشا تودی، جو بایدن به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اطمینان خاطر داد و گفت پس از آنکه این لایحه جهت امضا به دستش برسد، ارسال کمک‌ها به اوکراین سریعا شروع خواهد شد.

کاخ سفید با اشاره به تماس روسای جمهور آمریکا و اوکراین اعلام کرد: «رئیس‌جمهور بایدن گفت که دولتش سریعا بسته‌های کمکی چشمگیر جدید را برای رفع نیاز‌های اوکراین در میدان نبرد و حوزه دفاع هوایی ارائه خواهد داد. رئیس‌جمهور بایدن هم‌چنین بر تعهد بادوام واشنگتن نسبت به حمایت از کی‌یف و دفاع از آزادی آن در برابر روسیه تاکید کرد.»

درحالیکه کاخ سفید جزئیات کمی را از تماس بایدن-زلنسکی به اشتراک گذاشت، اما رئیس‌جمهور اوکراین اشاره کرد که کی‌یف موشک‌های دوربرد دریافت خواهد کرد. آمریکا پیشتر نسخه‌ای از موشک‌های ATACMS خود را با برد ۱۶۵ کیلومتری ارائه کرده بود تا از تشدید تنش‌ها در صورت حمله نیرو‌های اوکراینی به اهدافی در عمق خاک روسیه جلوگیری کند. او گفت که محموله‌های جدید شامل «موشک‌هایی با برد ۳۰۰ کیلومتر» خواهد بود.

زلنسکی هم‌چنین از توافق امنیتی میان کی‌یف و واشنگتن خبر داد و گفت که چنین همکاری و قراردادی می‌تواند «الگویی واقعی» باشد.

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت