Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:59:53 GMT

نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بیجار برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۴۸۷

نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بیجار برپا شد

نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در ۴۵ قاب از سری برنامه‌های سومین سوگواره استانی عکس آیین‌های عاشورایی در بیجار برپا شده و به مدت ۵ روز پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر فیض‌اللهی، دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه هفته عکس اربعین حسینی در بردارنده ۴۵ اثر از هنرمندان استانی در بخش حرفه‌ای و موبایلی از آیین‌های عاشورایی است که به مدت پنج روز در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی بیجار به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه این سوگواره با محوریت نگاه آزاد به موضوع عاشورا و عزاداری اقوام ایرانی در ایام محرم برگزار شد، ادامه داد: سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی در دو بخش اصلی ویژه عکاسان با دوربین حرفه‌ای و بخش نگاه مردمی (عکاسی با تلفن همراه) برگزار شد.

دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی کردستان، بابیان اینکه آثار به نمایش درآمده به انتخاب هیات داوران از میان ۵۳۸ اثر ارسالی به دبیرخانه این سوگواره منتخب شدند، عنوان کرد: از این تعداد ۳۸۵ قطعه در بخش حرفه‌ای و مابقی در بخش موبایلی بود.

فیض‌اللهی بابیان اینکه شرکت در این سوگواره تنها برای عکاسان استان کردستان مجاز بود، ذکر کرد: به همین دلیل آثار ۴۶ نفر از عکاسان که در خارج از استان کردستان سکونت داشتند، حذف شد.

وی با اشاره به اینکه در نهایت با انتخاب داوران ۴۵ اثر به بخش نمایشگاهی این سوگواره راه یافت، گفت: داوری این دوره از سوگواره بر عهده جمشید فرجوند فردا، سامان عباسی و کامران جباری بود.

دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی کردستان، به جوایز این سوگواره استانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه هفته عکس اربعین حسینی که ۲۵ مهرماه جاری برگزار می‌شود، از سه برگزیده بخش حرفه‌ای سوگواره و سه برگزیده بخش مردمی تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی کردستان در پایان یادآور شد: نمایشگاه سوگواره از ۲۱ لغایت ۲۵مهرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه هنر مجتمع امیرنظام گروسی بیجار پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن مردمی در حمایت از تنبیه رژیم منحوس اسراییل در شیراز برپا شد

دریافت 37 MB کد خبر 6078249

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • «سیدعلی» و حواریون عاشورایی جرقه امید را در دل مومنان روشن کردند
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • جشن مردمی در حمایت از تنبیه رژیم منحوس اسراییل در شیراز برپا شد
  • تولید ۱۷۰ هزار متر مربع فرش دستباف در کردستان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • افتتاح ساختمان محیط بانی بیجار تا سه ماه آینده
  • آئین نامه به روز رسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی ها در اراک
  • برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی