Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد تکیه گفت: همزمان با اربعین حسینی، اجتماع بزرگ عزاداران هيئت‌های مذهبی آران و بيدگل در حرم هلال بن علی(ع) برگزار می شود.

«سید جواد تکیه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اربعين حسينی، اجتماع بزرگ هيئت های مذهبی آران و بيدگل و خيل سوگواران حسينی برای دهمین سال متوالی در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) افزود: اين مراسم از  ساعت ۹ صبح روز اربعين سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز می شود و خيل سوگواران حسينی مسیر ميدان امام حسن مجتبی(ع) تا صحن مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) را با پای پياده طی كرده و در حرم مطهر به اقامه عزا و سوگواری خواهند پرداخت.

 

تکیه با اشاره به این که اين مراسم با همكاری اداره اوقاف و امور خيريه و شورای هيئت های مذهبی آران و بيدگل برگزار می شود، تصریح کرد: در طول مسیر پیاده روی عزاداران حسینی تا حرم هلال بن علی(ع)، مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) به نوحه خوانی خواهند پرداخت.

 

پخش زنده آیین اربعین حرم هلال بن علی(ع) از رسانه ملی

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) از پخش زنده شور و شعور مردم آران و بیدگل در اربعین حسینی از رسانه ملی خبر داد و تصریح کرد: پخش زنده عزاداری هیئت های مذهبی در حرم هلال بن علی(ع) از طریق شبکه های سراسری  و بین المللی در سال های اخیر آداب، فرهنگ و نوع عزاداری سنتی مردم آران و بیدگل که شور همراه با شعور است را به مردم ایران شناسانده است.

 

تکیه خاطر نشان کرد: قرائت زیارت با عظمت اربعین همچون سال های گذشته در روز اربعین بعد از نماز عصر در شبستان آیت الله عاملی (ره) برگزار خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کانون های مساجد موکب اربعین جاماندگان اربعین حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل اربعین حسینی اربعین آران و بیدگل پیاده روی اربعین رسانه ملی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجتماع خواهند کرد.

این تجمع روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

کد خبر 6088217

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!