Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوت آغاز لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور امروز به صدا در می‌آید که امروز در مازندران، رقابت جذابی بین دو تیم کشتی کشور برگزار می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم‌های رعد پدافند ستارگان ساری دانشگاه آزاد و رعد پدافند نوشهر نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، هفت تیم از جمله دو تیم از مازندران حضور دارند که در دو گروه با هم رقابت می‌کنند. تیم‌های رعد پدافند ستارگان ساری و دانشگاه آزاد مازندران نمایندگان استان مازندران در این رقابت‌ها هستند.

در نخستین هفته این رقابت‌ها عصر سه‌شنبه 23 مهرماه تیم رعد پدافند ستارگان ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان تیم هیئت کشتی خرم آباد بوده و تیم دانشگاه آزاد مازندران پذیرای تیم تا ثبت جهانی توس است.

کشتی خراسان رضوی در مسیر صعود؛ بازگشت به ریل مدال آوری‌رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی فردا به میزبانی بیرجند برگزار می‌شودنتیجه‌گرایی آفت کشتی همدان است
وزن‌کشی رقابت‌های این مسابقات، یک روز قبل از برگزاری رقابت‌ها انجام و کشتی‌گیران حریفان خود را شناختند. در رقابت‌های رشته فرنگی نیز هشت تیم از جمله یک تیم از مازندران حضور دارند که در دو گروه با هم رقابت خواهند کرد.

تیم رعد پدافند نوشهر که نماینده مازندران در رشته فرنگی این رقابت‌ها است در هفته نخست در گروه ب این رقابت‌ها روز چهارشنبه 24 مهرماه در خوزستان به مصاف تیم‌های سینا صنعت ایذه، دانشگاه آزاد خوزستان و آریو برزن بهبهان می‌رود.

 تیم رعد پدافند نوشهر در هفته دوم این مسابقات روز یکم آبان در نوشهر میزبان رقابت‌های این گروه است.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب کشتی آزاد عازم قرقیزستان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک روز ۳۱ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا
مربی: مهدی قاسمی جو

کد خبر 6079002

دیگر خبرها

  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • تیم منتخب کشتی آزاد عازم قرقیزستان شد