Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:53:43 GMT

افزایش ۹درصدی مصرف بنزین کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۶۳۸

افزایش ۹درصدی مصرف بنزین کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۹درصدی مصرف بنزین طی ۶ ماهه نخست امسال در این استان خبرداد.

«لطف الله مسعودی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: طی ۶ ماهه امسال ۱۳۹ هزار و ۲۶۷ لیتر بنزین در این استان مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که مصرف ۱۲۷ هزار و ۵۲۶ لیتر بود، افزایش ۹ درصدی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت مصرف نفت سفید ۴۷۱ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار ۵۱۸ هزار لیتر بود، کاهش ۹.۱ درصدی داشت.

مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: در ۶ ماهه نخست امسال گازوئیل(نفت گاز) ۶۳۶ هزار و ۷۶ لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۷۴۷ هزار و ۴۱ لیتر کاهش ۱۴.۸ درصد داشته است.

مسعودی بیان کرد: طی این مدت ۲۸۴هزار لیتر نفت کوره در استان مصرف داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰۷ هزار لیتر کاهش ۷.۵ درصدی داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مصرف بنزین كهگيلويه و بويراحمد پخش فرآورده هاي نفتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی