Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، از آغاز اردوی آمادگی این تیم در تهران، جذب یک بازیکن آفریقایی و میزبانی از شهرداری گرگان در هفته نخست خبر داد.

هنگام پور با اشاره به اینکه اردوی ده روزه این تیم در تهران از صبح امروز آغاز شده است، گفت: در این اردو چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس افزود: برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر تاکنون پنج بازیکن جدید را به خدمت گرفتیم.

رضا هنگام پور گفت: رضا طاهری، کاوان قطبی، رضا مرادی و یونس لاله زاده چهار بازیکن ایرانی هستند که به تیم شهرداری پیوستند.

هنگام پور افزود: ویلی کواشی بازیکن آفریقایی اهل کشور ساحل عاج نیز با تیم شهرداری به توافق رسیده و قرارداد خود را به ثبت رسانده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: با جذب یک بازیکن خارجی دیگر در روز‌های آینده ترکیب این تیم کامل خواهد شد.

رضا هنگام پور با اشاره به اینکه در برنامه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال که در رسانه‌ها منتشر شده به اشتباه تیم شهرداری بندرعباس مهمان تیم شهرداری گرگان اعلام شده است، افزود: با اعلام رسمی فدراسیون تیم شهرداری بندرعباس در هفته نخست در سالن فجر میزبان تیم شهرداری گرگان خواهد بود.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم از ۹ آبان آغاز خواهد شد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال کشور نایب قهرمان شد و برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/ب

تیم شهرداری بندرعباس آماده حضور در لیگ برتر بسکتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۲ امشب (پنج‌شنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳)، در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان موفق شد در نخستین بازی سری این مرحله، برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی (سالن مرحوم محمود مشحون) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با درخشش «ویل چری» و مبین شیخی، با نتیجه قاطع ۱۰۲ - ۶۴ الشرطه اس‌سی عراق را شکست دهند.

کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲-۱۵، ۲۷-۱۶، ۲۶-۸ و ۲۷-۲۵ به سود شاگردان هاشمی پایان یافت تا شهرداری گرگان با اختلاف ۳۸ امتیازی در این دیدار به پیروزی دست یابد.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس گل، ۳ توپ ربایی تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت سری دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. هر تیمی که بتواند دو برد را مقابل حریف خود کسب کند، راهی فینال این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان