Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:26:26 GMT

احساس گریزمان از تساوی برابر ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۸۱۲

احساس گریزمان از تساوی برابر ترکیه

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از تساوی برابر ترکیه در انتخابی یورو ۲۰۲۰ ناراحت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، در یکی از دیدارهای حساس انتخابی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی فوتبال فرانسه از ترکیه میزبانی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آنتوان گریزمان از اینکه تیمش نتوانست در این بازی پیروز شود ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از بازی گفت: واقعا احساس بدی دارم چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مدت‌ها بود که تا این اندازه خوب ظاهر نشده بودیم. این بهترین بازی ما در انتخابی یورو ۲۰۲۰ بود با این حال نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

گریزمان ادامه داد: می‌دانستیم که ترکیه روی زدن ضربات آزاد و توپ‌های بلند برنامه دارد و به همین خاطر ناراحت کننده است که چنین گلی را دریافت کنیم. بدشانس بودیم و نتوانستیم از فرصت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم. به هر حال در فوتبال چنین چیزهای وجود دارد و باید به آینده فکر کرد.

او افزود: خوشحالم که ژیرو در این بازی هم تاثیرگذار بود و گلزنی کرد. او مهاجم خوب و فرصت طلبی است. او مدت‌هاست که با گل‌های خود ما را خوشحال می‌کند و در این بازی هم سرنوشت‌ساز ظاهر شد. دو دیدار سخت دیگر برابر مولداوی و آلبانی پیش رو داریم که باید هر دو را پیروز شویم.

گریزمان در پایان گفت: پیش بینی می‌کردیم که سکوها شلوغ شوند. من بازی کردن در ورزشگاه‌هایی را که شور و هیجان زیاد دارند دوست دارم حتی اگر این فضا به ضرر ما باشد. هواداران فرانسه استقبال خوبی از این دیدار داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان انتخابی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و کالیاری در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و کالیاری شامگاه _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار مارکوس توراس در دقیقه ۱۲ گل اول را به سود اینتر به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۶۵ الدور شومورودوف گل تساوی را برای کالیاری به‌ثمر رساند، اما هاکان چالهان اوغلو موفق شد در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی اینتر را پیش بی‌اندازد.
پاس جیانلوکا لاپادولا به نیکولا ویولا در دقیقه ۸۳ موجب شد تا کالیاری در این بازی مغلوب نشود.

خلاصه بازی اینتر و کالیاری کد خبر 744620

دیگر خبرها

  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • تساوی در بازی تیم‌های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ ترکیه
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!