Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از آمادگی این پلیس برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و گفت: در صورت لزوم محدودیت و ممنوعیتهای تردد یک‌طرفه از محورهای مرزی به داخل کشور انجام می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه (مهران، شلمچه، چزابه و خسروی) اظهار کرد: ترافیک به سمت محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه و همچنین در مسیرهای برگشت زائران پرحجم اما روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در استان ایلام ترافیک در محورهای صالح‌آباد ـ ایلام و ملک‌شاهی ـ ایلام پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه بار ترافیکی برگشت زائران از روز گذشته کاملاً شکل گرفته، گفت: از بار ترافیکی رفت به مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرزهای چهارگانه کاسته شده و بار ترافیکی مسیرهای برگشت زائران در حال افزایش است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ترافیک در محورهای خرمشهر ـ شلمچه، حمیدیه ـ بستان، بستان ـ چزابه و کرمانشاه به سمت ایلام در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم و روان است.

رحمانی با اشاره به ترافیک پرحجم در محورهای کنگاور ـ همدان و سرپل‌ذهاب ـ قصرشیرین، از آمادگی پلیس راهور و تمهیدات ترافیکی برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و متذکر شد: در صورت لازم محدودیت و ممنوعیتهای تردد یک‌طرفه از محورهای مرزی به داخل کشور انجام می‌شود.

اربعین 98| پلیس راهور: آمار تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه بالاست

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهور موکب تسنیم اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهور موکب تسنیم اربعین راهور موکب تسنیم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق