Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان امروز در آخرین دیدارشان در رقابت‌های جام جهانی از ساعت ۷ صبح به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملی لهستان موفق شد با نتیجه ۳ - ۰ به پیروزی برسد و عنوان نایب قهرمانیش در این رقابت‌ها را قطعی کند. تیم ملی کشورمان هم فعلا در جلایگاه هفتم جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پوریا یلی ملی پوش جوان کشورمان در این مسابقه ۱۴ امتیاز گرفت و امتیاز آورترین بازیکن تیم کشورمان شد، پس از او هم امیر حسین اسفندیار با ۱۲ در جایگاه بعدی قرار گرفت ویلفردو لئون موفق به کسب ۱۷ امتیاز برای لهستان شد و امتیاز آورترین بازیکن میدان شد.  

 بیشتر بخوانید: 

تیم ملی والیبال ایران ۰ - لهستان ۳ / بی انگیزه و کم رمق! /پایان جام با ۷ شکست و ۴ برد

برزیل ۳ - ژاپن ۱ / سلسائو قهرمان جهان شد

تیم ملی والیبال ایران ۲ - ایتالیا ۳/ کمای کولاکوویچ درکامبک لاجوردی!

انتهای پیام/ 

یلی بهترین بازیکن ایران برابر لهستان شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان ایرانیان، همانند بازی اول برابر پیکان تهران، شب درخشانی داشت و با کسب بیست و چهار امتیاز نقش اول بازگشت رویایی برابر پیکان را ایفا کرد.

پوریا حسین خانزاده از هفته اول لیگ تا دیشب سیر پیشرفت عجیبی داشته و تقریبا در تمامی بازی ها مرد اول تیمش بوده است. این بازیکن بیست ساله با این عملکرد کاندیدای اول ارزشمند ترین بازیکن لیگ برتر والیبال خواهد بود که احتمالا این جایزه را حتی در صورت عدم قهرمانی به خود اختصاص خواهد داد.

باید دید پوریا حسین خانزاده با توجه به تجربه سال گذشته خود در تیم ملی می تواند همین عملکرد را در صورت دعوت توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی والیبال ایران تکرار کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد
  • رونمایی از ماشین امتیازگیری جدید والیبال ایران