Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اظهار کرد: ترامپ از رجب طیب اردوغان (همتای ترکیه‌ای‌ خود) خواست با کردها در سوریه وارد مذاکره شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه،  وی خاطرنشان کرد، ترامپ در تماسی با رجب طیب اردوغان از او خواست فورا دست از حمله بردارد، به خشونت‌ها پایان دهد و پشت میز مذاکره بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس در محوطه کاخ سفید به ترکیه اخطار داد که تحریم‌ها "ادامه خواهند یافت و شدیدتر خواهند شد مگر آنکه ترکیه آتش‌بسی فوری را اجرا کند، خشونت را متوقف کند و با مذاکره برای رسیدن به راه حلی درازمدت در مورد مسائل مربوط به مرز ترکیه و سوریه موافقت کند.

او گفت: ترامپ در گفت‌وگوی تلفنی روز دوشنبه با اردوغان بر این موضوع پافشاری کرد.

پنس بار دیگر تاکید کرد که آمریکا "چراغ سبزی برای حمله ترکیه به سوریه نشان نداده است."

معاون رئیس‌جهوری آمریکا در حالی این اظهارات را مطرح می‌کند که قرار است به زودی برای مساعدت در زمینه میانجی‌گری بین آنکارا و کردها به ترکیه سفر کند.

پنس فاش کرد، استیون منوچین،‌ وزیر خزانه داری آمریکا و رابرت اوبراین،‌ مشاور امنیت ملی به او ملحق شده‌اند و ترامپ "تعهدی ثابت" دریافت کرده مبنی بر اینکه ترکیه هرگز به شهر کوبانی (عین العرب) سوریه؛ جایی که نیروهای کرد زیادی حضور دارند، حمله نخواهد کرد.

پنس افزود، او و اوبراین در اسرع وقت عازم آنکارا می‌شوند و تحریم‌های اعلام شده همچنان ساری و جاری خواهند بود و حتی بدتر و سخت‌تر هم خواهند شد.

معاون ترامپ همچنین اظهار کرد، رئیس‌جمهوری با رهبران کرد درباره حمله ترکیه مذاکره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مایک پنس ترامپ اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید

سرمربی پرطرفدار پرتغالی ملاقات بی‌نتیجه‌ای با سران وست هم داشت

طرفداری | روبن آموریم این روزها به پرطرفدارترین سرمربی فوتبال اروپا تبدیل شده و چندین تیم به خصوص در لیگ برتر مایل به استخدام این سرمربی خوش‌فکر اسپورتینگ هستند.

پس از توقف تماس‌های روبن آموریم و لیورپول، شب گذشته آموریم پس از سفر به لندن با وست هم وارد مذاکره شد. فابریتزیو رومانو گزارش داده پس از برگزاری دور اول مذاکرات، به‌نظر نمی‌رسد این سرمربی 38 ساله پرتغالی هدایت وست هم را برعهده گیرد چرا که نتایج این ملاقات در لندن، باب میل طرفین نبود. از طرفی مکالمه‌ای با لیورپول نیز از هفته گذشته برقرار نشده و آموریم هنوز در حال ارزیابی گزینه‌های پرشمار خود است.

چرا مذاکره لیورپول و آموریم متوقف شد؟

پدرو سپولودا، خبرنگار پرتغالی نیز ادعایی جالب در خصوص دلیل توقف مذاکرات میان لیورپول و روبن آموریم مطرح کرده است. او می‌گوید سرمربی اسپورتینگ برای عقد قرارداد سه ساله با لیورپول، دستمزد سالانه 10 میلیون پوندی همراه با پاداش درخواست کرد اما مبلغ پیشنهادی لیورپول، بسیار کمتر بوده است. یکی از دلایل توقف مذاکرات با وست هم نیز همین موضوع بوده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان