Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوروزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ۶۰۴ پرونده نزاع در تابستان امسال در پزشکی قانونی شهرستان شاهرود تشکیل شد.

براساس آمار، نزاع در شاهرود در سه ماه دوم امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت.

تابستان سال گذشته ۵۶۹ پرونده نزاع در پزشکی قانونی شهرستان شاهرود تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در تابستان سال گذشته ۶۷۵ نفر به دلیل حوادث رانندگی در شهرستان شاهرود مجروح شدند که این رقم در سه ماه دوم امسال با ۲۲ درصد افزایش به ۸۲۲ مورد رسید.

نوروزی تصریح کرد: در تابستان سال ۹۷ حادثه کار در شاهرود ۳۲ مجروح بر جای گذاشت که این آمار در تابستان امسال با ۹ درصد کاهش به ۲۹ مجروح رسید.

وی تصریح کرد: در تابستان سال گذشته یک نفر به دلیل حادثه کار در شاهرود جان باخت که این رقم در سه ماه دوم امسال به پنج نفر افزایش یافت.

نوروزی اضافه کرد: در تابستان امسال یک‌ هزار و ۹۳۵ معاینه بالینی در پزشکی قانونی شاهرود انجام شد که این رقم در تابستان سال ۹۷ یک‌ هزار و ۹۵۳ مورد بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: در تابستان امسال ۶۶ مورد معاینه جسد در پزشکی قانونی شاهرود انجام شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۵۵ مورد بود.

پنج اداره پزشکی قانونی استان در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر فعال است.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی شاهرود تصادفات جاده ای سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ «مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۰۳۸ نفر در استان تهران دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳/۲۲ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

فروزش همچنین درباره آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳/۵ رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، سه زن و ۴۱۱ مرد در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد