Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:19:55 GMT

پروژه آب‌رسانی به 17 روستای دهلران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۹۵۷

پروژه بزرگ آبرسانی مجتمع «وحدت» و «انقلاب» دهلران امروز با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، این پروژه با هدف تامین آب شرب ۱۷روستای شهرستان دهلران اجرا شده و با بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی روستایی ۱۲۵۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۹۲۰نفر از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

عملیات اجرایی این پروژه شامل ۴۴کیلومتر خط انتقال ، ۵ کیلومتر شبکه توزیع، ۲۵متر دیوارکشی  محوطه ، احداث ۳ ساختمان ایستگاه پمپاژ و اجرای ۱۵۰۰متر مکعب مخزن  با اعتبار۱۲۷ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان امروز با هدف بازدید و افتتاح چند پروژه آبرسانی در شهرستان‌های مهران و دهلران و بازدید از پایانه مرزی مهران به ایلام سفر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اردکانیان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی