Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرهام مقصودلو توانست در دور پنجم مسابقات گرند سوییس مقابل وان هائو، سوپراستاد بزرگ چینی به تساوی برسد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های گرند سوییس شب گذشته  (دوشنبه) برگزار شد و تنها نماینده ایران، پرهام مقصودلو، با ریتینگ بین‌المللی ۲۶۶۴ توانست در مقابل وان هائو، سوپراستاد بزرگ چینی با ریتینگ٢٧٢٦ به تساوی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین مقصودلو در دو دور چهارم ویدیت سوپر، استاد بزرگ هندی با ریتینگ ۲۷۱۸ را شکست داده بود. این شطرنج‌باز ایرانی موفق شده بود در دور سوم مقابل وفک با ریتینگ بین‌المللی ۲۶۱۸ و در بازی دوم مقابل لنس هندرسون با ریتینگ بین‌المللی ۲۴۹۴ از اسپانیا پیروز شود.

مجموع جوایز این رقابت‌ها حدود ۴۳۳ هزار دلار خواهد بود که نفر اول ۷۰ هزار دلار خواهد برد. این مسابقات در ۱۱ دور در حال برگزاری است. هم‌چنین اختتامیه این مسابقات ۲۹ مهرماه خواهد بود. روسیه با ۲۶ نفر بیش‌ترین بازیکنان را در این رقابت‌ها دارد.

در مسابقات گرند سوییس نفرات سرشناس و بزرگی مانند مگنوس کارلسن (۲۸۷۶) نفر اول رنکینگ جهانی، کارونا فابیانو (۲۸۱۲)، سو وسلی (۲۷۶۷) و ویشواناتان آناند (۲۷۶۵) حضور دارند. مقصودلو نیز به عنوان بخت چهل و هشتم کسب عنوان قهرمانی، شانس رقابت با برترین شطرنج‌بازان دنیا را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شطرنج پرهام مقصودلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های پدل امارات با عنوان جام رمضان و با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که میزبان، از هریک از کشور‌های حاضر ۲ تا ۳ تیم به این مسابقات دعوت کرده بود.    در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر تیم کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • شمس آذر 2-0 امیدهایش را شکست داد
  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا