Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، امین حسین نقشینه با اشاره به شرایط جوی و تغییرات دمایی در کشور ایران و عراق اظهار داشت: احتمال بارش پراکنده رگبار برای عراق در روز پنجشنبه پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه آسمان در این مدت نیمه‌ابری و ابری خواهد بود، افزود: در حال حاضر آسمان شهرهای زیارتی عراق صاف تاکمی ابری است و بیشینه دمای شهر نجف امروز ۳۷ و فردا ۳۶ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه بیشینه دمای شهر کاظمین امروز ۳۷ و فردا ۳۶ درجه است، خاطرنشان کرد: در شهر کربلا بیشینه دما امروز و فردا ۳۶ درجه خواهد بود و تغییرات دمای محسوسی در این منطقه رخ نمی‌دهد.

نقشینه بابیان اینکه در مرزهای غربی ایران آسمان صاف و کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: در شلمچه بیشینه دما امروز ۴۱ درجه و کمینه دما ۲۲ درجه، مهران بیشینه دما ۳۹ و کمینه دما ۲۰ است.

وی اضافه کرد: در مرز خسروی و محدوده قصر شیرین بیشینه دما ۳۶ و کمینه دما ۲۲ درجه، در ایلام بیشینه دما ۲۷ و کمینه دما ۱۴ درجه، در اهواز بیشینه دما ۳۷ و کمینه دما ۲۱ درجه و در کرمانشاه بیشینه دما ۲ و کمینه دما ۱۲ درجه برای امروز پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 4747059

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 کربلا سازمان هواشناسی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز رادیو اربعین قزوین خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی شهرکرد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به بارش‌های شبانه‌روز گذشته تا صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از شهرضا با ۱۲ میلیمتر، سمیرم ۹.۷ میلیمتر، مبارکه ۸.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۷.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۵.۳ میلیمتر، کبوترآباد ۴.۳ میلیمتر، نجف آباد ۳.۴ میلیمتر و ورزنه ۲.۴ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان و پایدار شدن شرایط جوی تا اواسط روز جمعه ۳۱ فروردین است.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، امروز به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرق استان، بارش پراکنده و گاهی وزش باد به نسبت شدید و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه به تدریج از بعدازظهر امروز کاهش ابر را شاهد هستیم، گفت: از فردا پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه جو پایدار خواهد بود، اما از عصر جمعه به تدریج با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

به گفته وی، ناپایداری‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب مورد انتظار است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای کمینه طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: آران و بیدگل با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین