Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:19:07 GMT

تصاویر/ خسارات ناشی از سیل شهر صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۸۳۶

تصاویر/ خسارات ناشی از سیل شهر صومعه سرا

فرماندار صومعه‌سرا خسارت سیل اخیر به بناها ، زیرساخت های روستایی، کشاورزی و مکان‌های تجاری، صنعتی و مسکونی این شهرستان را طبق برآوردهای انجام شده، ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال سیدمحمدی اظهار کرد: بیش از ۴۰ منطقه روستایی صومعه سرا درگیر سیل بوده و به بسیاری از بناها، زیرساخت های روستایی، کشاورزی و مکان های تجاری، صنعتی و مسکونی خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در دیدار با مدیر آب و خاک و مسئولین دفاتر در خصوص خساراتِ سیل اخیر و مسائل مربوط به حوزه آب و خاک گفت: در تخصیص اعتبارات دولتی، اولویت با پروژه‌هایی است که در افزایش تولید نقش بسزایی داشته و پروژه‌هایی که در آن تغییر کاربری صورت گرفته، علاوه بر در نظر گرفتن وجه حقوقی کیفری برای مسببین، هیچ گونه اعتبارات دولتی در این راستا به آنها تعلق نخواهد گرفت.

بشارتی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه، جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

عزیزیان معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز اضافه کرد: بازدید‌های مستمر توسط کارشناسان، جهت بررسی و برآورد خسارت سیل صورت گرفته و اکنون میتوان با کمک‌های بلاعوض و اعتبارات مربوطه توام با مشارکت مردم در صدد جبران خسارت سیل اخیر اقدام نمود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • وزیر نیرو: سیل جنوب کشور خسارت جبران ناپذیری نداشت