Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:25:39 GMT

فریدون جیرانی بستری شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۸۵۵

فریدون جیرانی بستری شد!

فریدون جیرانی، فیلمساز باسابقه سینمای ایران به علت برخی کسالت‌ها در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ​فرزند فریدون جیرانی، کارگردان سرشناس سینمای ایران اعلام کرد که پدرش عصر امروز دوشنبه ۲۲ مهر به بیمارستان منتقل شده و تحت مراقبت قرار گرفته است و حال عمومی‌اش خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان قرار است تا چند روز آینده با بهبودی حالش از بیمارستان مرخص شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان سینما کارگردان فریدون جیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شبانکاره بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراجعه کنندگان به این مرکز، ۲ هزار و ۶۵۳ خدمت سرپایی و ۴۲۲ خدمت بستری با مدت بستری طولانی دریافت کرده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه افزود: از تعداد بیمار بستری شده، ۱۸۰ نفر در بخش ICU BICU، ۶۰ نفر در بخش ترمیم و ۱۸۲ نفر در بخش حاد بستری شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مراجعان از خدمات جراحی، گرفت (پیوند پوست)، پانسمان نوین، ترمیم و مراقبت از زخم، ازون تراپی و پانسمان زخم دیابتیک و… بهره‌مند شده‌اند.

شبانکاره افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان سوانح و سوختگی در استان بوشهراست، سالانه شاهد مراجعه بیماران سوختگی با درصدهای مختلف هستیم که بطور میانگین ۷۰ درصد بیماران بستری شده درصد سوختگی ۲۰ تا ۵۰ داشته و ۳۰ درصد دیگر دچار سانحه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه گفت: به دلیل تخصصی بودن بیمارستان و ماندگاری چندین روزه و چند هفته‌ای بیمارانی که دچار سانحه سوختگی شده‌اند، همکاران ما در بخش‌های مختلف با ایثار و خوش رویی به التیام دردهای بیماران کمک می‌کنند و بعضاً شستشوی یک زخم سوختگی ساعت‌ها طول می‌کشد به طوری که پرستار ما صبح بر بالین بیمار حاضر می‌شود و وقتی کارش تمام شد عقربه ساعت بعد ظهر را نشان می‌دهد و همین صبر و حوصله و تخصص همکاران است که آنان را شایسته بهترین تقدیرها می‌کند، و من از همه آنها تشکر می‌کنم که انسانیت را به معنای واقعی نشان می‌دهند.

کد خبر 6084705

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • علی حاتمی؛ سعدیِ سینمای ایران
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی | عکس