Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:23:11 GMT

آمارگیری مطالعات جامع ترافیک شهرکرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۸۹۷

آمارگیری مطالعات جامع ترافیک شهرکرد آغاز شد

نورالله غلامیان دهکردی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: آمارگیری مطالعات جامع ترافیک شهرکرد به منظور تهیه و تدوین مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرکرد به مدت یک ماه در نقاط مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

وی افزود: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرکرد با ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی مشاور ذی‌صلاح انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامیان تصریح کرد: در این طرح ۸۰ پرسشگر به منظور جمع‌آوری صحیح اطلاعات و آمار مورد نیاز به عنوان مبنا و اساس در طراحی پروژه‌های ترافیک شهری فرآیندهای لازم را آموزش دیده‌اند.

وی یادآور شد: پرسشگران طرح مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرکرد با ارائه کارت شناسایی مُهر شده شهرداری به درب منازل شهروندان مراجعه می‌کنند.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: پس از اجرای این طرح، آمار ارائه شده از سوی شهروندان مبنای تحلیل‌های  ترافیکی شهر قرار می‌گیرد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در ارائه اطلاعات دقیق به ماموران آمارگیری نهایت دقت را داشته باشند.

غلامیان دهکردی تاکید کرد: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تا سال ۱۳۹۹ تهیه و تدوین می‌شود.

وی افزود: نتایج این مطالعات ملاک اولویت‌بندی و اجرای طرح‌های ترافیکی در افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در شهرکرد است.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک شهرکرد با مشکلات ترافیکی در نقاط مختلف و خیابان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری روبروست.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر دارد.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی عنوان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد