Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای اخیر، نشستی با حضور مسئولان وزارت نیرو، مجریان طرح و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در این سازمان در خصوص تعیین تکلیف پروژه انتقال آب خزر به فلات مرکزی برگزار شد که پس از برگزاری این نشست، بلامانع بودن اجرای این پروژه اعلام شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی که سالهاست مطالعات اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی در مجموعه وزارت نیرو انجام شده، این پروژه به دلایل مختلفی از جمله مخالفت محیط زیستی، ردیف اجرایی نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر، نشستی با حضور مسئولان وزارت نیرو، مجریان طرح و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در این سازمان در خصوص تعیین تکلیف پروژه انتقال آب خزر به فلات مرکزی برگزار شد که پس از برگزاری این نشست، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بلامانع بودن اجرای این پروژه را به وزارت نیرو اعلام کرد.

بر اساس این نامه، ضوابط اجرایی زیست محیطی مورد نظر سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی، تا یک‌ماه اینده به وزارت نیرو اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80,83/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد

 میثم سعیدی، مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار عمل سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

او با اشاره به اینکه این پویش تا ۲۱ تیر ماه روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت، افزود: این پویش در راستای عملی شدن ماده ۳ آیین نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی راه اندازی شده است و خوشبختانه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پیوستن به این پویش و حتی راه اندازی آن با ما همفکری و تبادل نظر داشتند.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شعار امسال هفته پاک نیز به دلیل اهمیت مساله پلاستیک‌ها و نقش بسیار مخرب آن در طبیعت، تهدید تنوع زیستی و آثر زیان بار آن در زندگی بشر، «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است و این پویش برای دستیابی هر چه سریع‌تر به هدف مهم کاهش مصرف پلاستیک راه اندازی گردید.

وی به مسئولیت اجتماعی تمامی بنگاه‌های اقتصادی در خصوص کاهش مصرف پلاستیک اشاره کرد و افزود: ما از تمامی بنگاه‌های خرد و کلان درخواست می‌کنیم تا برای حفظ سلامت عمومی جامعه مردم و مخاطبان خود را به استفاده هرچه کمتر از کیسه‌های پلاستیکی ترغیب کنند تا آینده روشنتری در انتظار محیط زیست کشورمان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پایش کیفیت ۱۴۳ رودخانه در سال ۱۴۰۲
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت