Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تیم اترک خراسان شمالی در پنجمین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های دسته دوم لیگ فوتبال کشور به مصاف میهمان خود، شهرداری همدان می‌رود.

تیم اترک بجنورد که در پی ۴ بازی گذشته توانسته تنها ۱ امتیاز را کسب کند، با هدایت فیروز کریمی تلاش می‌کند تا نخستین برد خود را در برابر دیدگان هواداران بجنوردی در ورزشگاه ۱۹ مهر کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شهرداری همدان در سوی دیگر توانسته تا با ۷ امتیاز از چهار مسابقه خود رده پنجم جدول ۱۴ تیمی گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گیرد.

فیروز کریمی که این روز‌ها هدایت تیم اترک خراسان شمالی را بر عهده دارد به هواداران این تیم قول داده تا پایان نیم فصل نخست جزو سه تیم برتر جدول باشد و در انتها نیز این تیم را به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود دهد.

گفتنی است تیم اترک خراسان شمالی از بازیکنانی همچون یوسف سیدی و اسماعیل فرهادی که ازجمله بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شوند، بهره می‌برد.

رقابت این دوتیم از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد برگزار می‌شود.

تا آغاز هفته پنجم این رقابت‌ها تیم‌های استقلال ملاثانی، خیبر خرم آباد و آوالان کامیاران در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/ه

صف آرایی اترک بجنورد و شهرداری همدان/ اترک به دنبال نخستین پیروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی پاس همدان را شکست داد

طرفداری | تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید، با نتیجه سه بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بودند، تمرینات خود را از چهار روز گذشته مجددا آغاز کرده بودند.

در این بازی دوستانه که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره برای آلومینیوم گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ماه) در یک بازی معوقه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ناکامی تیم فوتبال پاس همدان در نخستین بازی سال جدید
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • فیلم| المان‌های نوروزی و رمضانی بجنورد در یک قاب
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد