Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۹۸۲ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۱۰ هزار کلاس درس به صورت متمرکز در سراسر کشور امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش در شهرستان دماوند افتتاح شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، هنرستان دخترانه فنی و حرفه‌ای زینبیه شهرستان دماوند صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور،  محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرستان در مساحتی بالغ بر 5 هزار و 100 مترمربع و زیربنای 3 هزار و 930 مترمربع در چهار طبقه با دارا بودن 20 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه در روستای محروم جانی صیادخوزستان| افتتاح مدرسه 3 کلاسه خضیریات کارون  برای حذف مدارس کانکسیافتتاح مدرسه خیرساز با 15 کلاس درس در تهران

در ادامه برنامه‌های سفر معاون اول رئیس‌جمهور به شهرستان دماوند قرار است که یک‌هزار و 982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 10 هزار کلاس درس به صورت متمرکز در سراسر کشور افتتاح شود.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در استانداری سمنان تشکیل جلسه داد.

در این نشست قرار است طرح‌های عمرانی و اقتصادی سراسر استان به صورت متمرکز افتتاح شد.

وزرا و اعضای کابینه همزمان در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان حضور دارند و شوراهای اداری شهرستان‌ها را راهبری می‌کنند.

مقوله مهم آب، راه سازی، درمان و… در زمره مهمترین موضوعات شورای اداری استان سمنان به ریاست رئیس جمهور است.

کد خبر 6081940

دیگر خبرها

  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود