Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان داشت: ۳۴ درصد از نمونه‌ محصولات واحدهای تولیدی و درخواستی استان در آزمایشگاه‌های اداره‌کل، ۳۸ درصد در آزمایشگاه‌های همکار استانی و ۲۸ درصد هم در خارج از استان انجام می‌شود.

ژیلا یزدانی اضافه کرد: ۳۹۵ نمونه طی ۶ ماهه امسال در بخش‌های برق و الکترونیک، بسته‌بندی و سلولزی، خودرو و نیرومحرکه، شیمایی، غذایی، مکانیک و فلزشناسی، مهندسی پزشکی مورد آزمایش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر مبنای آزمایش‌های انجام شده ۷۷ درصد نمونه واحدهای تولیدی و درخواستی با استانداردهای ملی مربوطه انطباق داشتند.

مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به اینکه ۱۶۰ نمونه گمرکی در بخش‌های شیمی و غذایی در ۶ ماهه امسال مورد آزمایش قرار گرفتند، یادآور شد: ۹۹ درصد این نمونه‌ها با استانداردهای ملی مطابقت داشتند.

یزدانی گفت: تعداد نمونه‌های گرفته و آزمایش شده طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) هم طی این مدت دراستان ۱۳۱ مورد بوده است که ۷۳ درصد انطباق با استانداردهای ملی مربوطه را داشتند.

او اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۲ شرکت بازرسی و ۵۴ آزمایشگاه همکار در استان تایید صلاحیت شدند.

مدیرکل استاندارد کردستان یادآور شد: چهار هزار و ۴۸۲ مورد بازرسی از اوزان سبک، ۲۲۸ مورد بازرسی از باسکول ثابت همکف و ۵۳۸ مورد بازرسی نازل سوخت هم دراین ۶ ماهه انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ واحد تولیدی در سطح استان کردستان تحت پوشش استاندارد است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ز

استانداردهای لازم از واحدهای تولیدی در کردستان صورت گرفته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد