Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@04:11:45 GMT

شمال گردی «فاطمه گودرزی» /عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۳۲۴

فاطمه گودرزی بازیگر تلویزیون و سینما ویدئویی را با هواداران خود به اشتراک گذاشته و نوشت:

گاهی شنیدن و دیدن خبر‌های بد و ناراحت‌کننده باعث میشه تا مدتی روح آزرده‌ای داشته باشیم و نیاز به یک جابجایی شاید جغرافیایی و فرار از اون موضوع، ولی همچنان مکدر باقی می‌مونی، امیدوارم جهانی پاک و عاری از جنگ و تنش داشته باشیم و هیچ خانواده‌ای غم از دست دادن عزیز یا عزیزانش رو نداشته باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون فاطمه گودرزی عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت برای قانون شکنان امن نیست

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اینکه انتشار فیلم صحنه سرقت در اتوبان صدر موجب هوشیاری و حساسیت متهمین شده بود، حتی این هوشیاری هم نتوانست به آنان برای اختفاء و از بین بردن سرنخ‌ها کمک کند و کارآگاهان این پلیس بلافاصله با اقدامات پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی متهمین شدند و در بازه زمانی کمتر از یک هفته آنان را در مخفیگاهشان در یکی از استان‌های شمالی دستگیر نمودند.

وی افزود: این اتفاق افتاد تا یک بار دیگر به مجرمین یادآوری شود تهران برای قانون شکنان امن نیست. این پرونده تنها گوشه‌ای از دستاورد‌های روزانه کارآگاهان پلیس آگاهی می‌باشد که به واسطه انعکاس رسانه‌ای آن شهروندان در جریان وقوع و کشف آن قرار گرفته اند. این پلیس با اشراف اطلاعاتی دقیق بر مجرمین و جغرافیای فعالیت آنان آماده رویارویی با هرگونه اقدام مجرمانه که آرامش خاطر شهروندان را به خطر می‌اندازد می‌باشد.

وی ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس می‌باشند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند. 

وی افزود: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • طبیعت‌گردی باعث تنش و استرس به حیات وحش نشود