Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@11:43:01 GMT

قدردانی ستاد مرکزی راهیان نور از بانک سپه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۷۶۹

قدردانی ستاد مرکزی راهیان نور از بانک سپه


به گزارش پایگاه خبری امتداد؛ در بخشی از لوح سپاس اهدایی از طرف حجت الاسلام و المسلمین لطف الله ثقفی نماینده تام الاختیار وزارت امور اقتصادی ‌و دارایی در ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه آمده است: «حرکت عظیم فرهنگی تربیتی راهیان نور که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) یک ابتکار الهی و انقلابی است، از راهبردی ترین اقدامات در گسترش و تثبیت ارزش های اساسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارتقا قدرت ملی در جمهوری اسلامی ایران است و جز با مجاهدت مجاهدان عرصه فرهنگی جبهۀ انقلاب اسلامی تداوم نداشته و نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بدینوسیله از اهتمام و حمایت شما برادر ارجمند و متولیان راهیان نور در وزارت امور اقتصادی و دارایی در تقویت این سنت حسنه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس کشور سپاسگزاری و قدردانی می نمائیم.»

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمزه بیدادی صبح امروز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که این امر یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا و سایر کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی قدرتمند است و اگر از سوی دولت و کشوری تهدید شود کوبنده پاسخ خواهد داد.

کد خبر 6081172

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس