Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلگی گفت: به همت مدیریت توزیع برق ملایر ۱۴۰ بسته  نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند مدارس ملایر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر،  «هادی سلگی» صبح امروز (۲۳ مهر) در مراسم توزیع بسته های نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند ملایر گفت: به همت شرکت توزیع برق شهرستان ملایر ، 140 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار دانش آموزی در بین دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار شهرستان ملایر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر ، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت برق شهرستان ملایر گفت: این طرح از محل صرفه جویی طرح ملی قبض سبز و در راستای حذف قبوض کاغذی انجام شده است.


 «فریبرز امیدی» نیز در سخنانی با اشاره به این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: طرح حذف قبوض کاغذی برق که از ابتدای مهرماه سال جاری عملیاتی شده است .


مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر بیان کرد:این طرح در کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر و به تبع آن کاهش آلودگی های زیست محیطی ،احترام به حقوق شهروندی و رضایتمندی مردم تاثیر بسزایی دارد.


   وی در ادامه خاطر نشان کرد : دانش آموزان می توانند در مدرسه و منزل راه های صحیح مصرف برق را به خانواده و دوستان خود آموزش دهند.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه موکب اربعین شهرستان ملایر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار