Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصرایران، از حواشی بازی دیشب، سلام نظامی دوباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه پس از زدن گل مساوی به فرانسه بود.

این دومین بار در 1 هفته گذشته است که بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه برای حمایت از عملیات نظامی ارتش ترکیه در سوریه، در بازی فوتبال سلام نظامی می‌دهند؛ اقدامی که به شدت از سوی ملی گرایان ترکیه ای مورد حمایت قرار گرفته اما همزمان انتقادهای بین‌المللی زیادی را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان ترک، تلویزیون فرانسه صحنه‌های سلام نظامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه در دقیقه 82 بازی و پس از زدن گل مساوی به فرانسه را سانسور کردند. بازیکنان تیم ترکیه پس از زدن گل مساوی به سمت جایگاه طرفداران تیم ملی ترکیه رفته و سلام نظامی دادند.

از دیگر حواشی بازی دیروز فراخوان برخی احزاب و شخصیت‌های سیاسی فرانسه برای لغو بازی دو تیم به خاطر اقدام نظامی ترکیه در سوریه و سلام نظامی بحث برانگیز بازیکنان تیم ترکیه در حمایت از این کارزار نظامی، بود.

"ژان ایو لودریان"، وزیر خارجه فرانسه که گفته بود برای تماشای این مسابقه به استادیوم اصلی پاریس می‌رود، دیروز اعلام کرد که این تصمیم را در اعتراض به حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه، عملی نخواهد کرد.

 هفته گذشته نیز بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه در بازی مقابل آلبانی، سلام نظامی دادند که بسیار بحث برانگیز شد. منتقدان این حرکت بازیکنان فوتبال ترکیه معتقدند این اقدام با قوانین فدراسیون‌های ورزشی برای دخالت ندادن مسایل سیاسی در ورزش، مغایرت دارد.

انتظار می‌رود تیم ملی فوتبال ترکیه به خاطر این اقدام بازیکنانش از سوی "کنفدراسیون فوتبال اروپا" (یوفا) مجازات شود.

  لحظه شادمانی پس از گل مساوی ترکیه به فرانسه در مقابل جایگاه طرفداران تیم ملی ترکیه         

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم

منابع خبری از پایان حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تلاش برای بازداشت افرادی که احتمالاً مرتبط به این فرد مهاجم بوده‌اند.

ساعتی پیش یک خبرگزاری غربی از حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر داد.

رویترز در این باره گزارش داده بود که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس در پی تهدید به انفجار + فیلم
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند