Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@19:37:19 GMT

یک سریال جدید به زودی روی آنتن شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۰۲۱

«ترور خاموش» سریالی ۳۰ قسمتی است که چهارشنبه ۲۴ مهر با پخش آخرین قسمت، به سرانجام خواهد رسید.

اخبار فرهنگ و هنر - پنج شنبه ۲۵ مهر خلاصه قسمت ۲۵ تا ۳۰ پخش می‌شود و قرار است جمعه شب هم پشت صحنه این سریال روی آنتن برود. با اتمام این سریال امنیتی، از شنبه ۲۷ مهر و همزمان با سالروز اربعین حسینی (ع) مینی سریال «پناه آخر» به تهیه کنندگی داود شاه بابایی از شبکه یک سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان سریال، روز اربعین و از یک تکیه روایت می‌شود؛ چالش‌هایی را میان دو برادر به تصویر می‌کشد. ایجاد چالش میان برادر بزرگتر با برادر کوچک خود باعث مهاجرت او از ایران می‌شود؛ حال فرزندش برای پیگیری ماجرایی به ایران بازمی‌گردد. فیلم نامه این سریال را صادق خوشحال نوشته و داریوش یاری کارگردانی را به عهده دارد. بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، عباس غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد و مهدی فقیه از بازیگران این سریال ۱۰ قسمتی هستند.

سریال «پناه آخر» از شنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. ساعت ۱:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۵ این مجموعه بازپخش می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال جدید شبکه یک ترور خاموش پناه آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات