Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت حاملان کلام وحی ایلام، همزمان با آغاز راهپیمایی زائران حسینی، خدماتی را برای رفاه حال زائران ارائه می‌دهد. این مؤسسه خدمات فرهنگی و رفاهی را به منظور سهولت در روند راهپیمایی و شریک شدن در این امر معنوی ارائه کرده است.
مؤسسه حاملان کلام وحی در فضای آموزشی مناسب و در سه طبقه  برای اسکان و رفاه حال زائران در ایام اربعین (ویژه آقایان و بانوان) به صورت مجزا در نظر گرفته شده است که در حال حاضر روزانه 600 تا 800 هزار پرس غذای گرم در آن برای اسکان 1500 زائر ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی چناری، مدیر مؤسسه حاملان کلام وحی در این باره گفت: برنامه‌های ویژه دیگری نیز برای زائران مانند تلاوت آیات قرآن توسط قاریان، اجرای محفوظات توسط حافظان نوجوان مؤسسه، آشنایی با فعالیت‌های مؤسسه در قالب ارائه گزارش در نظر گرفته شده است و زائران می‌توانند به مکان مؤسسه به نشانی ایلام، میدان دادگستری، خیابان فرودگاه قدیم، روبروی شورای شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن مؤسسات قرآنی خدمت به زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران

دریافت 25 MB

کد خبر 6082211

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود