Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدعقیل مرتضوی علاج بخشی سد بیدواز، آغاز عملیارت اجرایی سد دربند، تکمیل عملیات اجرایی سد و شبکه آبیاری چندیر و سومبار و سد گلمندره و همچنین احداث آبگیر شناور موقت آبرسانی به شهر بجنورد، بند انحرافی و کانال انتقال آب کوشکی ترکمن از مهم ترین طرح های مدیریت منابع آب در دست اجرای این شرکت برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین تا پایان شش ماه نخست سال جاری برای اجرای طرح های مدیریت منابع آب استان بیش ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.   

مرتضوی اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری یکهزار و ۲۹۴ مورد تخلف در حریم و بستر رودخانه های استان شناسایی و برای ۹۱۴ متخلف اخطاریه صادر شده است.

وی افزود : در این مدت بیش از ۲۹ هکتار از بستر رودخانه ها آزادسازی و بیش از ۲۷ کیلومتر از مسیل ها و رودخانه های مهم لایروبی و بازگشایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: انسداد ۳۷ حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از اضافه برداشت ۱۵۷ حلقه چاه در نیمه نخست امسال، صرفه جویی بیش از هشت میلیون و ۴۵۰ هزار متر مکعب را به همراه داشته است.

به گفته او، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۲۵۵ میلیون متر مکعب آب وارد سدهای استان شده و بیش از ۲۱۶ میلیون متر مکعب آب نیز با اهداف مختلف کشاورزی، شرب، صنعت و مدیریت و کنترل سیلاب های بهاره از مخازن سدهای استان رها سازی شده است.

مخازن سدهای استان در مجموع توان ذخیره سازی بیش از ۲۳۹ میلیون متر مکعب آب را دارند.

۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد

سرهنگ مقصود رستگار در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی ۲۱ سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و … از جمله این سرقت‌ها بود، یادآور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6085119

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند