Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:13:49 GMT

حضور سفیر کشور ایران در عراق در مهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۲۱۶

حضور سفیر کشور ایران در عراق در مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سفیر کشور ایران در عراق لحظاتی پیش برای بررسی آخرین وضعیت طرح در قالب و حضور در نشست فرار از ترافیک اربعین ناجا به مهران آمد.

مسجدی سفیر کشور ایران در عراق در نشست قرارگاه ترافیکی اربعین ناجا در مهران از پذیرایی از زوار در مرزهای چهارگانه کشور قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در کشور عراق همچنین از میزبانی مردم عراق در پذیرایی از زوار اربعین حسینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

سفر سفیر کشور ایران در عراق در مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد

مهران رجبی درباره شعار امسال (جهش تولید با مشارکت مردم) و تاثیرات آن در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: در بعد فرهنگی، معتقدم امسال سال شکوفاتری نسبت به گذشته خواهیم داشت و این را در همه ابعاد و عرصه‌های فرهنگی شاهد خواهیم بود، امسال با توجه به شعاری که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین و نام‌گذاری شد، سال شکوفایی فرهنگ و هنر است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: فرهنگ در تمامی کشور‌ها اساس و زیربنای توسعه است و در کشور ما هم تا زمانی که فرهنگ چیزی جا نیفتد، شاهد اتفاق مطلوبی نخواهیم بود؛ فرهنگ است که مسیر را برای ارتقا در همه حوزه‌ها فراهم می‌کند و بدون فرهنگ هیچ چیزی در جامعه پدیدار نمی‌شود.

فرهنگ و اقتصاد باید مردم‌پایه باشد

رجبی گفت: کشوری که می‌خواهد رشد اقتصاد داشته باشد اقتصاد و تجارتش نباید دولت‌محور باشد، چون اقتصاد‌های دولت‌محور شکست خورده‌اند.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره ارتباط «فرهنگ و اقتصاد» و «اقتصاد فرهنگ و هنر» تصریح کرد: همه چیز در ارتباط با هم است. ما کشور‌های بسیاری دیدیم که اقتصادی دولت‌محور داشتند؛ خیلی از این کشور‌ها که از آن‌ها در قالب کشور‌های کمونیستی در شرق اروپا یاد می‌کنیم همگی شکست خورده همین نوع اقتصاد هستند. در این میان حوزه فرهنگ هم در کنار دیگر حوزه‌ها تا زمانی که اقتصاد دولت‌محور داشته باشیم ترقی نخواهد کرد.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: فرهنگ و اقتصاد باید بر مردم‌پایه باشد و دولت و دستگاه نظارتی باید نظارت تام داشته باشد، اما دخالت تام در امور اقتصادی نباید صورت بگیرد، زیرا منجر به جابه‌جایی و رانت و موارد دیگر، چون اختلاس می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • زمان نشست اضطراری شورای امنیت مشخص شد | بررسی حمله ایران به اسرائیل
  • نشست اضطراری شورای امنیت عصر یکشنبه برای بررسی حمله ایران به اسرائیل