Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل ۶.۵ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

او افزود: نزدیک به ۴۹۱ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل درشش ماهه اول امسال توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصدی روبرو بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال مقدار ۱۰۲میلیون مترمکعب سی، ان، جی با ۴.۷ درصد کاهش در استان اردبیل مصرف شده است تصریح کرد: مقدار مصرف بنزین موتور با ۹.۵ درصد رشد و همچنین نفت سفید با کاهش ۴۸درصد روبرو بوده است و قابل ذکر است که این میزان کاهش مربوط به توسعه خطوط گاز در روستا‌های منطقه است.

مدنی ادامه داد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با کاهش ۴.۲ درصد و نفت کوره نیز با کاهش چشمگیر در همین مدت در استان اردبیل تامین و توزیع شده است.

او افزود: این شرکت در شش ماهه امسال که متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی کامل با ذخیره سازی مناسب در انبار‌های نفت منطقه از تامین و توزیع سوخت مطمئن به مراکز صنعتی، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان، ناوگان حمل و نقل و استقبال از میهمانان تابستانی و ایام محرم در اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

توزیع فرآورده های نفتی در استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از تخصیص یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، علیرضا برازجانی گفت: از روز بیست‌وهفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه سال ‌۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۴۸۴ هزار لیتر سوخت به ناوگان هواپیمایی منطقه بوشهر اختصاص‌ یافت که این مقدار بیان‌کننده افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت هواپیمایی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده تعداد پروازهای مربوط به سه فرودگاه استان بوشهر با نام‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر (شهر بوشهر)، فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس (شهر عسلویه) و فرودگاه خارک (جزیره خارک) ۴۸۸ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ درصدی تعداد پروازها روبه‌رو بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد