Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:35:54 GMT

جدال مربیان پرسپولیسی؛ این بازی مساوی نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۸۷۳۴

جدال مربیان پرسپولیسی؛ این بازی مساوی نمی‌شود!

دو مربی پرسپولیسی لیگ برتر فردا در رقابت‌های جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم های شهر خودرو مشهد و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم می روند. مسابقه ای که از حیث حضور یحیی گل محمدی و مهدی تارتار روی نیمکت دو تیم برای اهالی فوتبال جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربیان پرسپولیسی لیگ برتر که در هفته های گذشته در حد بضاعت خود نتایج خوبی به دست آورده اند، حالا در جام حذفی دومین جدال فصل را خواهند داشت. شهر خودرو و نفت در هفته پنجم لیگ برتر در مسجدسلیمان با هم دیدار کردند که آن مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و حالا خیلی زود این دو تیم دوباره به هم رسیده‌اند و باید در جام حذفی با هم دیدار کنند.


علاوه بر اینکه تقابل تارتار و گل محمدی با توجه به سابقه پرسپولیسی بودن آنها می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد، نکته قابل توجه دیگر این است که نفت مسجدسلیمان تاکنون در فصل جاری با هدایت تارتار شکست نخورده و از طرفی تیم تحت امر گل محمدی نیز با شکست بزرگانی مثل پرسپولیس نشان داده توانایی های زیادی دارد.


باید منتظر ماند و دید در مسابقه ای که از ساعت 16:20 روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود، چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

شهر خودرو مهدی تارتار یحیی گل محمدی (سرمربی) جام حذفی نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو مهدی تارتار یحیی گل محمدی سرمربی جام حذفی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از شکست ۲-۱ ملوان برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که امروز نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. واقعا جانانه از ما حمایت کردند و شرمنده‌شان شدیم. تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.

ویدئو: 330646

او سپس در خصوص مسابقه گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم و حتی بازی می‌توانست ۲-۰ شود و یک توپ به تیر دروازه برخورد کرد. در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، در واقع اشتباه داشتیم و اشتباهات هم به خود ما برمی‌گردد. مسئولیت این باخت به خود من برمی‌گردد و باید خیلی بیشتر به اتفاق کادرمان کار کنیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم. بعد از آن اشتباه و ضربه پنالتی، شرایط مقداری متعال شد. روی صحنه گل دوم هم فکر می‌کنم خطایی روی مدافع ما انجام شد که داور چشم‌پوشی کرد.

تارتار ادامه داد: در نیمه اول یک موقعیت تک به تک داشتیم که کمک داور اعلام آفساید کرد؛ به نظرم موقعیت خوبی بود و آفساید نبود، چون من تقریبا روی خط آفساید بودم. امیدواریم کارشناسی شود و مشخص شود. به هر حال سپاهان تیم قدرتمندی است. اگر ما اشتباه کنیم، باید تاوانش را پس بدهیم و تاوانش این شکستی بود که نصیب‌مان شد.

تارتار در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که گفت ژوزه مورایس در حاشیه نشست خبری به او گفته است که سپاهان تیم پرمهره و پر امکاناتی نیست، عنوان کرد: همه فوتبالی‌ها می‌دانند که سپاهان از نظر مالی و سخت افزار و ساختار تیم توانمندی است و بهترین تیم ایران محسوب می‌شود. ما از نظر بازیکن و بودجه و ... قابل قیاس نیستیم، اما دور رفت را ما بردیم و دور برگشت را آنها. ما ۳-۲ بردیم و سپاهان هم امروز ۲-۱ برد و بازی هم پایاپای بود. حتی اواخر بازی تیم سپاهان وقت تلف می‌کرد‌.

وی افزود: به نظرم تیم پر امکاناتی هستند و اصلا قابل قیاس با ما نیستند، ما حتی یک زمین تمرین خوب هم نداریم، ولی دلیل نمی‌شود که شکست بخوریم. همانطور که گفتم مسئولیت باخت هم با خود من است. واقعا حیف شد که در روزی که می‌توانستیم فاصله‌مام را با تیم سوم جدول کم کنیم، شکست خوردیم و فاصله‌مان زیاد شد. باید در ۶ بازی آینده‌مان خیلی زحمت بکشیم تا ضمن حفظ جایگاه فعلی، اگر توانستیم در جدول بالاتر هم برویم.

سرمربی ملوان در واکنش به اینکه تعویض عمری و پورعلی روی شکست تیمش تاثیرگذار بود، گفت: به هر حال مسائل فنی به ما برمی‌گردد. ما باید بررسی کنیم و ببینیم بعد از تعویض‌هایمان، روندمان بهتر شده یا نه. شاید از نظر مالکیت شرایط‌مان بهتر شد و مهران احمدی و حسین صادقی توازن خوبی را وسط زمین ایجاد کردند. ضمن اینکه در لحظه‌هایی که گل‌ خوردیم، در شرایط حمله بودیم و توپ دست ما بود، به خصوص در گل اول که ما توپ را از دست دادیم. یعنی تیم ما باز بود و در این شرایط توپ که از دست برود، خطرناک است. در این حالت گل اول را دریافت کردیم. به هر حال باید نقاط ضعف‌مان را بررسی و اصلاح کنیم. چاره‌ای نیست. باید زحمت بکشیم و انشالله درست می‌شود.

تارتار درباره حمایت مسئولان استانی از ملوان گفت: ما بارها گفتیم اگر ملوان را برای مدعی شدن می‌خواهند، باید همه وسط کار باشند. هوادار این را می‌خواهد؛ هوادار دوست دارد تیمش برای قهرمانی بجنگد و برای کسب سهمیه تلاش کند و به بازی‌های آسیایی برود. ما الان آنچنان حمایت نمی‌شویم و حتی زمین تمرین نداریم. تلاش می‌کنند، ولی کار اساسی انجام نمی‌شود. اگر می‌خواهند ملوان همیشه مدعی باشد، باید وسط کار بیایند. این فصل گذشت و ما تلاش‌مان را می‌کنیم، شش بازی مانده و تلاش می‌کنیم هرطور جایگاه‌مان را حفظ کنیم و حتی در حذفی برای قهرمانی بجنگیم، اما با این امکانات می‌شود به آینده ملوان امیدوار بود؟ من بعید می‌دانم، مگر اینکه یک فکر اساسی کنند.

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه