Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز سه شنبه بیستم و سوم مهرماه، شاهد خبر‌هایی از آغاز رقابت‌های والیبال نشسته جام حذفی کشور در قزوین،قزوین میزبان لیگ یک هندبال بانوان کشور،موذن و تیم ملی در جام جهانی هفتم شدند،چهارشنبه‌های دانش محور در قزوین، تجلیل از ورزشکاران باستانی کار استان و کاراته کا‌های استان در اردوی تیم ملی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز رقابت‌های والیبال نشسته جام حذفی کشور در قزوین

این رقابت‌ها با شرکت ۶ تیم، فیروز قزوین، البرز، کرمانشاه، مشهد، اراک و ایلخچی تبریز برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها طی سه روز تا ۲۵ مهر ماه به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

قزوین میزبان لیگ یک هندبال بانوان کشور

این رقابت‌ها با شرکت آتریسای تهران، شهرداری قزوین، هیات هندبال کردستان، ذوالفقار نکا مازندران، سربداران سبزوار و هیات هندبال ملایر به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

لیگ یک هندبال باشگاه‌های کشور از ۱۰ آبان در خانه هندبال قزوین آغاز می‌شود.

موذن و تیم ملی در جام جهانی هفتم شدند

در پایان مسابقات جام جهانی والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از محمدرضا موذن لیبروی قزوینی بهره می‌برد، با ۴ برد و ۷ باخت و کسب ۱۲ امتیاز در مکان هفتم رقابت‌ها ایستاد.

این رقابت‌ها در ژاپن و با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

چهارشنبه‌های دانش محور در قزوین

هیات ورزش‌های همگانی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، چهارشنبه‌های دانش محور ویژه بانوان و بصورت رایگان برگزار می‌کند.

کارگاه این هفته با عنوان تاثیر ورزش در کاهش و افزایش وزن و با حضور دکتر خورجهانی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد تاکستان در فرهنگسرای بانوی قزوین برگزار می‌شود.

تجلیل از ورزشکاران باستانی کار استان

با حضور علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، پیشکسوتان و خانواده ورزش باستانی استان، از قهرمانان و مدال آوران تیم‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نونهالان، نوجوانان و جوانان استان که در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شدند، تجلیل شد.

کاراته کا‌های استان در اردوی تیم ملی

بهمن عسگری، مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی چهار ملی پوش استان برای حضور در لیگ برتراسپانیا به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شدند.

مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان از ۲۸ مهرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و تا ۴ آبان ماه هم ادامه دارد.

هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته ۸ تا ۱۰ آذر در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود