Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی کردستان  روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی در ۲ بخش اصلی ویژه عکاسان با دوربین حرفه ای و بخش نگاه مردمی (عکاسی با تلفن همراه) در حال برگزاری است.

علی اصغر فیض اللهی با اشاره به اینکه اعتلای مفهوم غنی عزاداری امام حسین (ع) در فرهنگ ایرانی از جمله اهداف برگزاری این سوگواره در بیجار است، اضافه کرد: این سوگواره با محوریت نگاه آزاد به موضوع عاشورا و عزاداری اقوام ایرانی در ایام محرم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته عکس اربعین از ۲۱ مهر برپا شده و تا ۲۵ این ماه پذیرای بازدید علاقمندان است، اضافه کرد: در این نمایشگاه  ۴۵ اثر از هنرمندان استانی در بخش حرفه‌ای و موبایلی از آیین‌های عاشورایی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی بیجار به نمایش درآمده است.

دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آئین‌های عاشورایی کردستان گفت: ۵۳۸ اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که از این تعداد ۳۸۵ قطعه  مربوط به بخش حرفه‌ای و مابقی  بخش موبایلی بودند.
 
فیض اللهی با بیان اینکه تنها عکاسان استان کردستان مجاز به شرکت در این سوگواره بودند، یادآور شد: ۴۶ عکاس خارج از استان هم به این سوگواره اثر ارسال کرده بودند که حذف شدند.

 وی با اشاره به اینکه داوری این دوره از سوگواره برعهده  جمشید فرجوند فردا، سامان عباسی و کامران جباری بود، گفت:  در اختتامیه هفته عکس اربعین حسینی که ۲۵ مهر ماه جاری برگزار می‌شود، از سه برگزیده بخش حرفه‌ای سوگواره و سه برگزیده بخش مردمی تجلیل به عمل می‌آید.

 ۹۹۳۶ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس کردستان اربعین حسینی بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!