Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:03:40 GMT

آیت الله جوادی آملی از آیت الله امینی عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۹۰۶۹

آیت الله جوادی آملی از آیت الله امینی عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله جوادی آملی صبح امروز ۲۳ مهرماه از آیت‌الله ابراهیم امینی در یکی از بیمارستان‌های قم عیادت کرد.

وی در این عیادت، سلامتی و بهبود کامل آیت‌الله امینی را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

در این عیادت حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی نیز حضور داشت.

کد خبر 4747436.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جوادی آملی عیادت مرتضی جوادی آملی اربعین 98 اربعین حسینی کنفرانس بین المللی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فعالیت های قرآنی علوم انسانی اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی امام حسین ع فلسفه قرآن قرآن کریم معرفی کتاب عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم
  • آیت‌الله جوادی آملی: غربی‌ها هویت خود را به حراج گذاشته‌اند