Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این طرح‌ها شامل شرکت تولیدی «شیوا» فعال در زمینه تولید شیرینی آردی و آدامس برپایه صمغ طبیعی و نیز یک شرکت دیگر تولیدکننده آبمیوه موسوم به «عالیفرد» است.

واحد تولید شیرینی آردی با اعتباری افزون بر ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار در مساحت یکصد هزار مترمربع ایجاد شده و ۵۵۰ نفر را مشغول به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه تولید آبمیوه و انواع مالت نیز با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر ۲۰۷ هزار و ۸۹۶ مترمربع احداث و ۶۴۰ نفر در آن شاغل شده‌اند.

این واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی علیدره شهرستان فیروزکوه واقع در شمال شرق تهران قرار دارند.

به گزارش ایرنا پیش از این دو طرح نیز، معاون اول رئیس جمهوری، مرکز اصلاح دام سبک که شرکتی دانش بنیان است را در فیروزکوه با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان افتتاح کرد.

وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و نیز استاندار تهران در این سفر اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کنند.

جهانگیری امروز پیش از سفر به فیروزکوه در شهرستان دماوند ۲ هزار طرح آموزشی کشور از جمله ۱۰ هزار کلاس درس جدید را به صورت همزمان افتتاح کرد.

شهرستان فیروزکوه یکی از ۱۶ شهرستان استان تهران دارای دو بخش مرکزی و ارجمند و جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
این شهرستان مرکز اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.
تهرام/۹۸۹۷/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید افتتاح طرح فیروزکوه اشتغال زایی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش  فرماندار فیروزکوه ضمن قدردانی از اعضای این شورا که در سال گذشته با دغدغه مسائل شورا را دنبال و دستاوردهای خوبی را به همراه داشتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کلیه همکاران فرهنگی و تمام کسانی که در راستای اعتلای مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اقداماتی که باید در سال جدید در این شورا در نظر قرار بگیرد عنوان کرد :ما باید با رویکرد نهادینه سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این مسیر گام برداریم.

حیدری منش اظهار داشت: این اقدامات باید به شکلی باشد که در آینده نه چندان دور در سطح شهرستان دانش آموزانی چند ساحتی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی داشته باشیم که بتوانند برای آینده کشور عزیزمان منشأ تحول و خیر باشند بر این اساس باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح آموزش و پرورش برگزار گردد.

وی در پایان مصوبات این جلسه را که شامل ایجاد کارگروه در جهت نهادینه سازی فرهنگ و اعتقاد، ایجاد کارگروه فرهنگی ذیل شورای آموزش و پرورش با مشارکت مجموعه آموزش و پرورش بسیج و امور مساجد برای حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه سازی الگو در دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستاندر راستای الگوسازی برای دانش آموزان بیان داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد