Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه های یونان، این درگیری ها و آتش سوزی در نزدیکی محلی است که بیشترین نفرات حاضر در آن را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

 بر اساس گزارش رسانه های خبری یونان در این درگیری ها،  3 نفر به شدت با چاقو زخمی و تقریباً تمام وسایل و تاسیسات کمپ ویژه نگهداری پناهجویان در آتش سوخت.

شمار دیگری از ساکنان این کمپ پناهندگی به علت تنگی‌نفس ناشی از دود برخاسته از شعله‌های آتش به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس برای متفرق کردن پناهجویان و خاتمه دادن درگیری‌ها از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.گفته می‌شود که درگیری بین‌پناهجویان افغان و سوری روی داده است.

" جورج اسکنجیس" شهردار این جزیره دراین باره گفت:کل جمعیت این جزیره 8 هزار نفر می باشد ولی 6 هزار و 500 پناهجو نیز در آنجا حضور دارند که وضعیت خطرناکی را با اقدامات غیرقانونی خود همچون دزدی، تعارض به اموال و دارایی مردم و ایجاد درگیری بوجود آورده اند.

 وی افزود:در حالیکه 6 هزار و 500 پناهجو در این جزیره حضور دارند، محل ویژه ای که برای این امر اختصاص داده شده، فقط ظرفیت 650 نفر را دارد و بقیه در نزدیکی این محل، در میان جنگل ها و یا در سطح این جزیره با برپایی چادرهایی و در شرایط غیر بهداشتی حضور دارند.

شهردار این جزیره از دولت یونان خواست تا هرچه سریعتر برای انتقال این پناهجویان به شهرهای بزرگ اقدام کند.

در همین حال سازمان های مردم نهاد وکمیسیون مهاجران اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد بارها از یونان خواسته اند که اقداماتی برای بهبود وضع محل های نگهداری پناهجویان انجام دهد، زیرا اکثر اینگونه محل ها حتی دارای سیستم  گرمایشی و سرمایشی و سرویس های بهداشتی کافی نیستند .

با براه انداختن جنگ های نیابتی توسط آمریکا و تعدادی از کشورهای غربی- عربی در کشورهای سوریه، افغانستان، عراق ، یمن، لیبی و دیگر کشورهای جهان، شهروندان این کشورها برای نجات جان خود و فرزندانشان خانه و کاشانه خود را رها و بسوی کشورهای دیگر راهی شدند که تعداد زیادی ازآنان در طی مسیر جان خود را در دریا و عبور از مرزهای زمینی از دست داده اند.

 براساس گزارشات در این باره طی 10 الی 15 روز گذشته  حدود 15 هزار پناهجو از طریق مرزهای ترکیه وارد یونان شده اند

مراکز نگهداری پناهجویان در یونان طی ماههای گذشته نیز بارها شاهد درگیری بین پناهجویان و پلیس بوده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • مرد ۵۰ ساله با دندان گوش پسرجوان را در نانوایی ابوسعید کند!