Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@14:50:46 GMT

پایان فیلمبرداری «مُردن در آب مطهر»

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۹۵۴۹

پایان فیلمبرداری «مُردن در آب مطهر»

فیلمبرداری فیلم جدید برادران محمودی «مردن در آب مطهر» به پایان رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری جدیدترین ساخته برادران محمودی به پایان رسید و تدوین آن توسط نیما جعفری جوزانی آغاز شد.

 علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا ، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار ، پیمان مقدمی،مهتاب جعفری ،فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی ،فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عاشقانه تازه برادران محمودی قصه  چند جوان مهاجر افغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا رادارند .

‎در خلاصه داستان فیلم آمده است

‎رونا : حامد

‎از دریا نترسی یا

‎از هر چی بترسی بلای جونت میشه

‎حامد : نمی‌ترسم

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان:‌نوید محمودی، تهیه کننده:جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی،صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار کارگردان و بررنامه ریز :سیاوش رمضان لو، منشی صحنه: فائزه گرکانی، مدیر تولید: هادی حیدری ، عکاس: پیمان داداش زاده و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برادران محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد:با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو و هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور ، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار در استان به صورت شبانه روزی با  همه تجهیزات لازم اعم از فنی و عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی آمادگی کامل دارد.

هواشناسی کشور برای از امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان،  بارش‌های قابل توجهی را پیش‌بینی کرده است.
 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد :  هم استانی ها ، مسافران و گردشگران از تردد و توقف در مسیرها ، بستر و حاشیه رودخانه‌ها  و عبور کردن و تردد در کنار از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس