Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تمام فسادهایی هم که در مملکت ما اتفاق می افتد به این دلیل است که نظارت و حسابرسی از حساب ها وجود ندارد.
محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا در خصوص سامانه ثبت اسناد و اموال مسئولان اظهار داشت: این طرح یک قانون است و باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5سال پیش اعلام کردم که اموالمان را ثبت کنیم، چه اشکالی دارد؟ نه فقط نمایندگان مجلس و مسئولان، چه اشکالی دارد لیست همه مردم را بدانیم؟ یک سامانه ای باشد که در آن لیست اموال همه ثبت شود. هر ایرانی یک کد اعتباری داشته باشد و همه در یک سرور اطلاعات ذخیره شده باشد و مشخص باشد که فلان شخص در حال حاضر چه میزان پول در حسابش در حال گردش است. شفافیت باید در مملکت ما اتفاق بیفتد.
وی افزود: من خودم به عنوان اولین نفر اعلام می کنم و نامه آن را هم نوشتم و خدمت آقای رئیسی می برم. تا به الان هم آقای رئیسی نبودند که این امر محقق شود که حالا حتما این اتفاق می افتد. از ایشان تشکر می کنیم و از این موضوع نیز استقبال می کنیم. در این زمینه پیشگام هم هستیم.
دامادی در ادامه اظهار داشت: تمام فسادهایی هم که در مملکت ما اتفاق می افتد به این دلیل است که نظارت و حسابرسی از حساب ها وجود ندارد. ما خودروی پراید تولیدی خودمان هم از سرعت 120 که می گذرد سوت می کشد، اما روی گردش حساب های بانکی هیچ نظارتی وجود ندارد.
وی افزود: این طرح عملکرد مجلس و دولت را شفاف می کند. ضمن اینکه میزان پرونده های موجود در دادگستری ها را بسیار کاهش می دهد. میزان فساد را هم به شدت کاهش می دهد. به کسی کسی جرات دزدی و رانت را نمی دهد.
این نماینده بیان کرد: برخی در مخالفت با این طرح می گویند اطلاعات به بیرون مرزها می رود، در پاسخ می گوییم برود، چه اتفاقی می افتد که همه بفهمند من نوعی یک خانه و یک ماشین و مثلا یک ویلا هم دارم؟ این مسائل کاملا پیش پا افتاده است و باید بگذریم، اعلام کنیم و از این مسئله رد شویم و به مسائل و مشکلات مهمتر برسیم. چرا می ترسید؟ اعلام کنید به راحتی. اگر شفاف باشیم دیگر پولشویی اتفاق نمی افتد.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد دامادی مجلس دهم سامانه ثبت اموال مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد