Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از ایران خودرو به خاطر گران‌فروشی و تقلب و از سایپا نیز به خاطر عدم اجرای تعهدات، به تعزیرات شکایت شده است. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تشکیل 17 هزار پرونده خودرویی در تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: البته این پرونده‌ها به معنی مطرح شدن تمام مشکلات و معضلات حوزه خودرو در تعزیرات نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی افزود: برخی شرکت‌های خودرویی حدود 2 هزار و 300 دستگاه خودرو پیش فروش کرده بودند در حالی که نهایتاً 500 دستگاه می‌توانستند پیش‌فروش کنند حتی برخی شرکت‌های خودرویی 4 تا 5 هزار خودرو پیش‌فروش کردند در حالی که چنین اجازه‌ای نداشتند مانند برخی شرکت‌هایی که امروز هم در تعزیرات و هم مراجع قضایی پرونده دارند.

اسفنانی اضافه کرد: از 17 هزار پرونده تشکیل شده، 10 هزار پرونده منتهی به صدور رای و تصمیم شده و از این 10 هزار پرونده نیز، 7 هزار پرونده تا مرحله اجرای حکم رفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در این پرونده‌های خودرویی سعی کردیم موضوع را به صورت غیرحکمی به توافق برسانیم  و در همین راستا جلسه مشترکی بین شکات و شرکت مربوطه برگزار کردیم و بیشتر شرکت‌ها نیز پس از این جلسات به تعهدات خود عمل کردند.

اسفنانی ادامه داد: در بحث پرونده‌های مربوط به شرکت‌های خودرویی بیم این بود که مبادا با فشار تعزیرات، مشکلاتی در بحث تولید ایجاد شود و خوشبختانه تا الان هیچ شرکتی به واسطه پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات، دچار مشکل تولید یا تعدیل نیرو نشده است.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی درباره پرونده‌های تشکیل شده برای سایپا و ایران خودرو نیز گفت: در ارتباط با شرکت سایپا چند پرونده به لحاظ عدم اجرای تعهدات تشکیل شده که در همین خصوص جلساتی را برگزار کردیم و تعداد پرونده‌های این شرکت به پنج تا 10 پرونده می‌رسد.

وی افزود: در ارتباط با ایران خودرو نیز مشکل خاصی از نظر عدم اجرای تعهدات نداریم اما شکایات دیگری تحت عنوان گران‌فروشی و تقلب شده که در حال رسیدگی است.

متهم پرونده گروه عظام: تولیدات ایران خودرو را در دوره تحریم اول به حالت عادی بازگرداندیمپرونده ایران خودرو فعلا 5 متهم دارد/ورود سازمان بازرسی به پرونده اردوگاه شهید باهنرتوضیح سخنگوی قوه‌قضائیه درباره بازداشت مدیرعامل ایران خودرواختفای 1900 خودرو در انبار ایران خودروی شیراز+عکسسقف پیش فروش خودرو توسط سایپا و ایران خودرو مشخص شد

انتهای پیام/

 

R1332/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ایران خودرو سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو سازمان تعزیرات حكومتی ایران خودرو سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی