Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد به تعدادی از فرزندان خانواده های تحت حمایت معافیت از خدمت سربازی است، گفت: این کار با هماهنگی و همکاری مشترک این نهاد و سازمان وظیفه عمومی ناجا برای افرادی که بر اساس بخش نامه ها و مصوبات شرایط لازم را دارند انجام می شود.

فرهاد کاظمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مددجویانی که پدر آنها فوت شده و با مادرشان زندگی می کنند یکی از افردی هستند که می توانند از معافیت کفالت خدمت سربازی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرط بهره مندی این افراد از معافیت سربازی عدم داشتن غیبت سربازی قبل از فوت پدر است و در صورت داشتن غیبت این قانون شامل آنها نمی شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان ادامه داد: یکی دیگر از افرادی که می توانند از طریق این نهاد برای معافیت خدمت سربازی اقدام کنند یکی از فرزندان ذکور خانواده هایی است که به دلیل طلاق تحت حمایت قرار گرفته اند که شرط استفاده از این قانون نیز عدم داشتن غیبت، گذشت سه سال از تاریخ طلاق مادر و دو سال از تحت حمایت قرارگرفتن است.

 وی عنوان کرد: تک فرزند ذکور خانواده های تحت حمایت که دارای سه فرزند دختر باشند نیز می توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۲ نفر از فرزندان تحت حمایت این نهاد از معافیت خدمت سربازی بهره مند شده اند که این تعداد در سال گذشته  ۱۰۰ نفر بوده است.

شایسته ذکر است این معافیت شامل مددجویانی که از طریق تبصره ۱۴ و به صورت موقت تحت حمایت قرار گرفته اند نمی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی