Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در بیست و هفتمین پویش دوشنبه های ورزشی که با حضور روشندلان و کودکان ورزشکار سندروم داون در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط در بوستان 22 بهمن برگزار شد از روشندلان و توانیابان تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی عصای سفید و روز ملی پارالمپیک صبح امروز بیست و هفتمین پویش دوشنبه های ورزشی با حضور حسین بحیرائی شهردار منطقه، مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از معاونین، مدیران و پیشکسوتان عرصه ورزش در بوستان 22 بهمن برگزار شد و مورد استقبال پرشور شهروندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه این مراسم حسین بحیرائی با تاکید بر ایجاد فرصتی مناسب برای بهره مندی توان یابان از فضاهای شهری گفت: تجهیز و مناسب سازی معابر و بوستان ها از اولویت های مدیریت شهری بوده که با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات موجود در دستور کار قرار گرفته است تا آن ها هم از عرصه های عمومی بهره مند شوند و به راحتی تردد کنند.
گفتنی است در این مراسم  از نابینایان و معلولین ورزشکار سطح منطقه با اهدای هدایا تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجلیــل روشنـدلان تــوان یــابـــان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بروجرد، رضایت رهبر انقلاب اسلامی از برنامه‌های قرانی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر را بزرگترین مدال افتخار برای کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پخش زنده مراسم جمع خوانی قران از بروجرد در راستای سیاست‌های صدا و سیما در تمرکز زدایی از مراکز است.
علیرضا شیروی به ضرورت تلاش مستمر برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه با فعالان قرآنی و تولید و پخش برنامه‌های متنوعی قرآن از رسالت‌های اصلی صدا و سیما است.
 حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد و مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم از تلاش مجدانه صدا و سیمای لرستان برای پوشش بر نامه‌های قرآنی و دیگر بر نامه و مناسبت‌ها به خصوص پوشش با شکوه مراسم روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس شهید سید عباس صالحی روزبهانی تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • کوهپایه زاده رییس کمیته پزشکی پارالمپیک آسیا شد