Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری دو گوشی قاپ موتورسوار پس از درگیری با ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سیف اله نوایی، رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض، از دستگیری سارقان زورگیر بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۴۰ باغ فیض پس از گشت زنی در محدوده کلانتری به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن به وسیله تکه پارچه‌ای مخدوش شده بود، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران گشت زن که برای بررسی علت مخدوشی پلاک به سمت موتورسیکلت حرکت کردند، بلافاصله پس از رویت ماموران توسط راکبان، آن‌ها اقدام به فرار کرده و در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت جنوب حرکت کردند.

سرهنگ نوایی ادامه داد: طی تعقیب گریز موتوری، ماموران کلانتری به سمت راکبان موتور سیکلت نزدیک شدند که راکب پشتی موتورسیکلت با استفاده از قمه به مامور پلیس موتورسوار ضربه زده که در این لحظه در یک اقدام به موقع از سوی مامور پلیس، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند.

وی افزود: پس از بازرسی بدنی از متهمان، ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه فاقد سیمکارت و یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان در بازجویی‌ها به سرقت تلفن‌های همراه شهروندان در بلوار میرزابابایی محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی اعتراف کردند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض برای متهمان پرونده با عنوان سرقت تلفن همراه تشکیل و متهمان نیز تحویل پایگاه دوم آگاهی پایتخت داده خواهد شد تا مراحل قانونی درخصوص این دو انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تلفن همراه سرقت ماموران پلیس موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر

فرمانده انتظامی کل کشور عصر امروز در سفر دو روزه وارد استان زنجان شد و گفت: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور عصر امروز در سفر دو روزه وارد استان زنجان شد و در بدو ورود در فرودگاه شهدای زنجان، مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت. دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار با استاندار، نظارت و بازدید از برخی پاسگاه‌های پلیس و دیدار صمیمی با کارکنان بخشی از برنامه دو روزه سفر رادان به زنجان است.

سردار احمدرضا رادان در نخستین برنامه کاری خود در سفر به زنجان، با آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

سردار رادان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به مقامات استانی گفت: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی برای من ساختند؛ رزمندگان زنجانی، رزمندگانی با خصوصیت غیرت، سخت‌کوشی و صداقت بودند و صداقت از سر و روی رزمندگان زنجانی می‌بارید.

وی با بیان اینکه زنجان شهر ابوالفضلی است و دسته باعظمت حسینیه آن شهرت و آوازه جهانی دارد، گفت: چند سالی توفیق شده بود که در این دسته حضور داشته‌ام و برای بنده همین حضور، جزو بهترین خاطره‌ها است.

رادان با اشاره به اینکه در این سفر از برخی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها بازدید خواهم کرد، گفت: نکته مهمی که در ساخت پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور باید به آن توجه شود این است که این مکان‌ها باید در شأن مردم و ماموران پلیس باشد؛ گاهی اوقات دیده شده که به واسطه شوق به خدمتی که در ماموران پلیس برای ارائه خدمات پلیسی به مردم وجود دارد، یک پاسگاه و یا کلانتری ایجاد شده است که در شان مردم و خود ماموران نبوده است و هیچ استانداردی در تأسیس این مکان‌ها رعایت نشده است.

در ادامه آیت‌الله خاتمی ضمن عرض خدا قوت به سردار رادان و همه کارکنان فراجا گفت: نیروهای زحمتکش پلیس به صورت 24 ساعته در صحنه هستند و تصور جامعه بدون پلیس، تصور بسیار سختی است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سایر مشاغل در کنار خانواده‌هایشان هستند ولی این نیروهای پلیس و دستگاه‌های امدادی هستند به شکل شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، مطرح کرد: خدمات پلیس به جامعه فراموش شدنی نیست و از تمام نیروهای خدوم پلیس تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع