Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:50:44 GMT

قرقیزستان با یک برد شیرین همسایه ژاپن شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۰۶۸۲

قرقیزستان با یک برد شیرین همسایه ژاپن شد

اولین دیدار هفته چهارم رقابت‌های دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین امروز از ساعت ۱۱ با بازی ۲ تیم مغولستان و قرقیزستان از گروه ششم آغاز شد. دیداری که در پایان با برتری ۲ بر یک تیم میهمان به اتمام رسید.

شاگردان آلکساندر کرستینین توانستند با گل‌های گولژیگیت علیکولوف و میرلان مورزائف در دقایق ۱۴ و ۴۲ از سد مغول‌ها بگذرند و تک گل دقیقه تِسِدنبال نورجمو در دقیقه ۵۷ هم نتوانست خللی در این برد شیرین به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا قرقیزستان با ۲برد و یک باخت به رده دوم جدول گروه ششم صعود کرد و همسایه ژاپن شد. مغولستان نیز با سه امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی ژاپن از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در زمین تاجیکستان به میدان می رود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاپن قرقیزستان مغولستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال پیروزی ۳ بر یک برابر افغانستان در دیدار نخست و برتری ۵ بر ۳ برابر بحرین در دیدار دوم ۶ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را قطعی کرد.

شرایط صعود ایران در گروه D

شاگردان وحید شمسایی که در گروه D حضور دارند در سومین دیدار باید به مصاف کویت بروند و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند و یا بازی به تساوی کشیده شود به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان تنها در صورتی به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد که در دیدار برابر کویت بازی را واگذار کنند که در این صورت کویت با ۷ و ایران با ۶ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی دور بعد خواهند شد.

از سوی دیگر تیم ملی فوتسال افغانستان در صورتی می‌تواند راهی دور بعد شود که در دیدار آخر برابر بحرین به برتری برسد و امیدوار باشد که تیم ملی ایران از سد کویت عبور کند که در این حالت کار به تفاضل گل کشیده خواهد شد.

در حال حاضر در این گروه ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است، کویت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و افغانستان با یک امتیاز سوم است. بحرین هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

اما در مرحله یک چهارم نهایی تیم اول گروه D با تیم دوم گروه C و همچنین تیم دوم گروه D با تیم اول گروه C دیدار خواهند کرد.

وضعیت گروه C و احتمال تقابل با ژاپن

در گروه C این مسابقات تیم‌های ژاپن، قرقیزستان، ترکمنستان و کره جنوبی حضور دارند. در حال حاضر در این گروه قرقیزستان و ترکمنستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند. ژاپن با ۳ امتیاز سوم است و کره جنوبی هم بدون امتیاز شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد.

ژاپن در دیدار سوم باید به مصاف تاجیکستان برود و قرقیزستان با کره جنوبی بازی خواهد کرد. به نظر نمی‌رسد قرقیزستان در دیدار برابر کره جنوبی با مشکل خاصی مواجه شود و خواهد توانست ۳ امتیاز بازی را از آن خود کند.

اما جدال اصلی در این گروه را ژاپن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با تاجیکستان برگزار خواهد کرد. ژاپن در صورت پیروزی ۶ امتیازی خواهد شد و تکلیف صدرنشینی این تیم منوط به نتیجه دیدار قرقیزستان برابر کره جنوبی خواهد بود.

در صورتی که ژاپن برابر تاجیکستان متوقف شود ۴ امتیازی می‌شود و بالاتر از این تیم قرار خواهد گرفت و اگر قرقیزستان برابر کره جنوبی شکست بخورد ژاپن به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی خواهد شد. تاجیکستان دوم می‌شود و قرقیزستان حذف خواهد شد.

در صورتی هم که ژاپن برابر تاجیکستان مغلوب شود از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت و قرقیزستان و تاجیکستان برای صدرنشینی رقابت خواهند کرد.

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که تیم‌های ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم بروند و اگر این اتفاق بیفتد به این معنا خواهد بود که یکی از این ۲ تیم که هر دو در دور قبلی فینالیست شده بودند باید خیلی زود از دور رقابت کنار بروند و اینکه شانس صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را از دست خواهند داد.

کد خبر 6083703

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • احتمال تقابل فوتسال ایران با ژاپن در فینالی زودرس
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد