Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس بریتانیا روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای دستور داد که راهپیمایی‌های اعتراضی "شورش انقراض" در لندن متوقف شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، پلیس بریتانیا روز سه‌شنبه در بیانیه خود نوشت: «هرگونه حرکت اعتراضی مرتبط با شورش انقراض "قیام پاییز" باید  در لندن پایان داده شود.»

به گفته پلیس یک هزار و ۴۴۵ نفر در راهپیمایی‌های این جنبش بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واکنش به این درخواست پلیس، معترضان با اشاره به بی‌توجهی دولت‌ها به تغییرات اقلیمی، اعلام کردند: «وضعیت اضطراری محیط زیست و آب و هوا از بین نمی‌رود و ما برای مقابله با آن مصمم هستیم.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بریتانیا دولت شورش لندن محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد