Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این روز‌ها در هر کوچه و محله‌ای که گذر می‌کنیم می توانیم تعداد زیادی از آرایشگاه‌های زنانه‌ای را ببینیم که از خدمات اصلاحی و آرایشی گرفته تا موارد تتو‌های بورس این روزا و گاهی کار‌های پزشکی که به هیچ وجه در حوزه کاری این آرایشگا‌ه ها نیست.
این بورس شدن که یکی از عوامل موثر آن تبلیغات فضای مجازی است که معضلی بزرگ برای سلامت و بهداشت شهروندان محسوب می‌شود و باید سریعا جلوی این رشد فراگیر گرفته شود و در مکان‌های درست و تائید شده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  از همه این موارد مهم تر شاید درآمد های نجومی که این فعالیت ها نصیب این قشر میکند عامل وسوسه بزرگی باشد که از هر راهی برای رسیدن به این درآمد عمل کنند .

امیر دلداری مدیر نظارت و بازرسی از اصناف خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:در بحث آرایشگاه‌های زنانه و خدماتی که ارئه می‌دهد مباحث زیادی از موارد غیر مجاز مطرح است تخلفاتی که از فضای غیر مجاز آرایشگاه‌ها گرفته تا خدمات غیر مرتبط و شاید غیر مجاز‌ترین آن‌ها استفاده از مواد تقلبی و تاریخ گذشته است.

او تصریح کرد: فضای مجازی و تبلیغات گسترده در این دنیای پر مخاطب باعث رشد روز افزون انجام این خدمات پر سود در آرایشگاه ها شده است ، که متاسفانه در خیلی از موارد این مکان ها فاقد استاندارد های لازم بهداشتی  است .   مدیر نظارت و بازرسی از اصناف خراسان رضوی گفت: ما در تمامی گشت زنی های و بازرسی خود به همراه دانشکده علوم پزشکی سعی بر این داریم که جلو این نوع تخلفاتی که با سلامت و بهداشت مردم بر ارتباط است جلو گیری کنیم.   در ادامه برای پیگیری این بحث با سالارزاده با سرپرست اتحادیه آرایشگاه بانوان گفت و کردیم که ایشان با گفتن اینکه به خاطر انتخابات درون سازمانی بازررسی انجام نشده و ارقام خاصی دردست ندارند از گفت و گوی بیشتر سر باز زدند.    انهای پیام //م.ی   فراگیری خدمات زیبایی خارج از حیطه در آرایشگاه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی بهداشت و درمان اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج