Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:57:41 GMT

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی برابر رزکان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۰۸۰۲

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی برابر رزکان

شاگردان کالدرون در غیاب ملی پوشان خود امروز در دیداری تدارکاتی مقابل رزکان نو به برتری دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که خود را مهیای جدال با پیکان می‌کند، صبح امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف رزکان نو رفت و در این بازی با سه گل حریف خود را شکست داد.


این بازی از ساعت 11 و 5 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ امیر حسین بیات، مهدی شیری، سید جلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، مهدی عبدی، مهدی ترابی، خوزه جونیور براندائو و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌های این نیمه در دقایق 25 و 32 توسط علی علیپور به ثمر رسید. گل دوم سرخپوشان از روی نقطه پنالتی درون دروازه حریف قرار گرفت و این ضربه از خطای بازیکن حریف روی حرکت مهدی عبدی به دست آمد. کالدرون در نیمه دوم این دیدار، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی را به بازی فرستاد.


در این نیمه، ابتدا تیم حریف بود که روی یک ضد حمله و در دقیقه 65 به گل رسید و در ادامه، مهدی عبدی که یک پنالتی گرفته بود، در دقیقه 80 پس از یک دریبل زیبا، با یک شوت پای چپ، گلزنی کرد و این بازی با نتیجه سه بر یک تمام شد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم طبیعت تهران در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایانمقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به میدان رفت.

طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری ۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ برتربسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

کد خبر 6084832

دیگر خبرها

  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم