Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@16:33:49 GMT

روح‌الله زم از دو سال پیش در تور سپاه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۰۸۰۴

روح‌الله زم از دو سال پیش در تور سپاه

سردار محمد تولایی با بیان اینکه روح الله زم یکی از مهره های کلیدی سرویس اطلاعاتی برای ایجاد فتنه در داخل کشور بود، گفت: این فرد شدیدا مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی قرار داشت اما در یک عملیات بسیار پیچیده اطلاعاتی توانستند زم را در تور اطلاعاتی خودشان بیندازند و دستگیر کنند.

وی درباره سایت آمد نیوز بیان کرد: این سایت تلاش می کرد علیه نظام و مسئولین نظام یک نوع افشاگری داشته باشد تا از این طریق فتنه و اختلاف بین صفوف متحد ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه در مصاحبه با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت و در نهایتا با همکاری سرویس های اطلاعاتی دیگر توانستیم وی را دستگیر کنیم.

وی بیان کرد: همه فریب خوردگانی که در دامان سیستم های اطلاعاتی افتادند و ضد انقلاب در حال سوء استفاده از آن ها است باید بدانند، سرویس های اطلاعاتی این کشورها به محض اینکه فشاری به آن ها بیاید و یا تهدیدی علیه آن ها ایجاد شود همه داده های خودشان را فدا می کنند. نمونه این موضوع را در کردهای شمال سوریه مشاهد کردید که آمریکایی ها به محض اینکه متوجه شدند ترکیه قرار است به این منطقه حمله کند، آنجا را ترک کردند علی رغم حمایت هایی که قول داده بودند اما مواضع خود را ترک کردند و ارتش ترکیه نیز به این منطقه حمله کرد.

تولایی بیان کرد: نیروهای فریب خورده ای که برای ضد انقلاب کار می کنند هیچ گاه روی نیروهای اطلاعاتی دشمن حساب باز نکنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران باز گردند و قبل از اینکه به دام نهادهای امنیتی ایران مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات بیفتند، خودشان اظهار پشیمانی کنند تا ان شاء الله مسیر رشد و تکاملشان در آغوش ملت ایران تداوم پیدا کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود/ جوانمردی مرام رزمندگان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه به ویژه سپاه الغدیر اظهار کرد: اتفاقات و حمله تروریستی راسک و مقاومت نیروهای سپاه یزد در این حمله ستودنی است.

وی اتفاقات شب گذشته و حمله به صهیونیست ها را نیز بسیار مبارک خواند و افزود: رزمندگان ما همواره در همه جبهه ها مقاوم ایستاده اند و با توکل به خدا اجازه تعدی به دشمنان نداده اند.

امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: گاه ماه‌ها و روزها برای شناسایی و فتح یک هدف برنامه ریزی می شد اما همینکه متوجه می شدند در آن نزدیکی ها مدرسه وجود دارد یا مردم سکونت دارند، عملیات ادامه پیدا نمی کرد.

وی تصریح کرد: شب گذشته نیز حملات مطلقاً به مدارس، بیمارستانها و مهدکودکها و حتی اماکن مذهبی انجام نشد و برخلاف صهیونیست ها که کودک کشی پیشه و مرام آنهاست، رزمندگان ما فقط مراکز نظامی را هدف قرار دادند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه بیش از ۱۰ کشور در عملیات دیشب به اسرائیل کمک کردند تا پهپادهای ما را ردگیری و منهدم کنند، ادامه داد: هیچیک از آنها نتوانستند کاری انجام دهند زیرا کار ایران حساب شده است و بر همین اساس است که امروز گنبد پوشالی اسرائیل کارایی ندارد.

وی با دعا برای طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان اسلام عنوان کرد: باید به صهیونیست ها سیلی می زدیم وگرنه جری می شدند و خدا را شاکریم که این اقدام انجام شد.

امام جمعه یزد با اشاره به و اعدو من استطعتم، اظهار کرد: این آیه حکمتی دارد؛ این آیه دستور جنگ نمی دهد بلکه دستور آمادگی می دهد بنابراین باید هیمنه داشته باشیم تا دشمن از آن بهراسد.

وی با تاکید بر اینکه نیت پاک رزمندگان و توکل آنها ما را سرمنزل مقصود می رساند، افزود: امام همواره می فرمودند که انقلاب صاحب دارد و صاحب این انقلاب، آن را حفظ می کند و این حرف اطمینان خاطری داده که کارها را پیش می برد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه خیلی ها نمی خواهند باور کنند و خود را به نفهمی ونادانی می زنند اما تلاش های بسیاری در این نظام و انقلاب صورت گرفته است، افزود: حرکت قاسم سلیمانی تمام توطئه های دشمن با سرمایه گذاری های بسیار را به باد فنا داد و دخل آنها را آورد.

وی یادآور شد: کاری نظیر حمله دیشب، هم از نظر نظامی بزرگ و عظیم است هم از نظر شجاعت و استقامت و ایستاگی و اگر کسی تحلیل کند، تامل برانگیز است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که امام زمان (عج) پشت سر ماست تا در مسیر خدا و یاری دین خدا باشیم و باید مراقب باشیم که زرق و برق های دنیا ما را منحرف نکند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

کد خبر 6077657

دیگر خبرها

  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟
  • بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه پاسداران به اسرائیل / پایگاه هوایی اطلاعاتی و نظامی هدف قرار گرفت
  • بیانیه حزب‌الله درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود/ جوانمردی مرام رزمندگان
  • تشریح عملیات نیروی هوافضای سپاه از زبان سرلشکر باقری | کدام مراکز اطلاعاتی صهیونیست ها هدف قرار گرفت؟ | قصد ادامه عملیات نداریم | ببینید
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عملیات «وعده صادق» به همه اهدافش نائل شد و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است/ مرکز اطلاعاتی بزرگ صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشکل و پایگاه هوایی نوآتیم مورد هدف قرار گرفتند
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • افشای محل و زمان جلسه شهید زاهدی در کنسولگری به دلیل ضعف اطلاعاتی؟