Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری در پویش سه شنبه های بدون خودرو با همراهی پیشکسوتان فوتبالی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دوچرخه سواری در پویش سه شنبه های بدون خودرو، ابتکار عمل پیروز حناچی شهردار تهران در راستای ایجاد تغییر و تحول در الگوهای ترافیکی، زیست محیطی، ورزشی و سلامت حاکم بر پایتخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، سه شنبه 23 مهرماه در آستانه هفته تربیت بدنی، مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه پشکسوتان ملّی پوش فوتبال کشورمان همچون " بهنام ابوالقاسم پور" و "مهدی امیرآبادی" در این پویش حضور یافتند و مسیر توحید تا میدان ولی عصر را رکاب زدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پیشکسوتان خودرو شهرداری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهرام مومنی گفت: مانور بین ایستگاهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با هدف سنجش و ارزیابی هماهنگی آتش نشانان در زمان ریسک پذیری، عملیات در شب، استفاده از نور رسانی با پروژکتور‌های نصب شده بر خودرو‌های عملیاتی، آبرسانی، نجات و مهار آتش سوزی در ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی، واقع در بلوار شهید مدرس شهر رشت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیرو‌های ۲ ایستگاه عملیاتی با ۴ خودروی آتش نشانی و نردبان هیدرولیک در این مانور حضور دارند، افزود: این مانورتخصصی ساعت ۲۱ امشب، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور افسران ارشد و مسئولان چند ایستگاه در تاریکی مطلق در ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و با استفاده از پروژکتور‌های نصب شده بر خودرو‌های عملیاتی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی