Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:23:22 GMT

اجرای پویش ملی «نذر حفظ سوره فجر»

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۰۹۳۹

اجرای پویش ملی «نذر حفظ سوره فجر»

رئیس اداره امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: پویش ملی نذر حفظ سوره فجر (سوره منتسب به امام حسین(ع)) طی روزهای منتهی به اربعین حسینی اجرایی می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی نیا، با اشاره به اجرای برنامه‌های اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه قصد دارد پویش ملی نذر حفظ سوره فجر (سوره منتسب به امام حسین(ع)) را در روزهای منتهی به اربعین حسینی اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با بیان اینکه این پویش گام نخست طرح ملی راه زندگی قرآنی است، افزود: اولویت اول این برنامه تمرکز بر روی نهاد خانواده و اصلاح سبک زندگی اسلامی با رویکرد حرکت به سوی تحول اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 

حجت الاسلام صالحی نیا بیان کرد: در پویشی که ترتیب داده شده علاقه مندان می‌توانند سوره مبارکه فجر را شناخته، در آیاتش تدبر و آن را حفظ کرده و ثواب آن را به ساحت مقدس شهدای کربلا هدیه کنند.

 

وی با بیان اینکه در این پویش ۷۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای ۷۲۰ نفر درنظر گرفته شده است، اظهارداشت: علاقه مندان می‌توانند عکس و فیلم خود را در حال حفظ کردن و تلاوت سوره فجر گرفته و به شماره ۰۹۱۳۸۵۳۵۴۴۳ ارسال کنند.
 

رئیس اداره امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید عکس و فیلم‌هایی با موضوع سوره فجر در مسیر پیاده‌روی کربلا را با هشتک #قرار_ طلوع ارسال کنند، یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۴ به سامانه ۱۰۰۰۹۷ و یا ورود به سایت www.roselife.ir در این پویش شرکت کنند.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا موکب اربعین کانون های مساجد حفظ سوره فجر اربعین حسینی اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ سید علی اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با اشاره به شرایط ویژه قم همچون شاهراه مواصلاتی بودن، وجود جامعة المصطفی و حضور ۳۰۰ هزار اتباع خارجی، آن را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران غیر ایرانی دانست و بر لزوم توجه همه دستگاه‌های استان به منظور اطلاع رسانی و بهره گیری از این فرصت تاکید کرد.

مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم هم با اشاره به فراهم شدن ۲۵ فرصت سرمایه گذاری در استان از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست؛ با بررسی و احصاء، فرصت‌های جدید را معرفی و به روز رسانی نمایند.

قاسمی کارشناس دفتر خدمات سرمایه‌گذاری خارجی فراجا مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هم گفت: همه خدمات فراجایی که مشمول تمامی تجار و سرمایه‌گذاران خارجی است از این پس در این مرکز واقع در طبقه همکف اداره کل اقتصاد و دارایی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی که در یک سال ۶۰ هزار دلار سرمایه گذاری داشته باشند، می‌توانند یک سال اقامت بگیرند.

در پایان هم اعضای جلسه از مرکز خدمات فراجا و ساختمان جدید مرکز جذب و خدمات سرمایه‌گذاری استان واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره